Изненадата обаче бе, че на второ място се оказа фирмата за огромни SUV - Hummer. Изследването също така показва, че реално качеството в индустрията е паднало за първи път от четири години. Volkswagen Group, които включват марки като Audi и Bentley, оглавяват класацията за корпорации с общ индекс на качество от 892 при максимални 1000 точки. GM завършват на второ място с 867 точки. След тях на трето място са Ford и Honda с по 862 точки. Toyota са пети с 860 точки. Трябва да се отбележи, че средното ниво за индустрията е точно 860, като за миналата година то бе 864 точки. VW, GM и Ford са единствените корпорации, които показват развитие в сравнение с миналата година. Strategic Vision ползват за основа на проучването информация, събрана от 20 655 души в Щатите, които са си купили автомобил в последните два или три месеца. Сред основните характеристики, които се отбелязват, са надеждност, обслужване, стил, интериор, екстериор и цялостното впечатление за качеството.