Италианската марка Lancia ще се завърне в Европа през 2024 г. с новия Ypsilon, като едни от първите държави ще бъдат Белгия и Люксембург. Решението за навлизане на пазарите в Белгия и Люксембург се дължи на две основни причини - първата е важността на продуктите с надпис "Произведено в Италия" за тези страни, а втората е потенциалът на B-сегмента на тези позари.

Lancia винаги е била много популярна в Белгия и Люксембург, а много емблематични модели на марката съблазняват във времето актьори, любители на италианската мода и елегантност, както и фенове на моторните спортове. И все още днес Lancia остава марката, спечелила повече титли в Световния рали шампионат от всяка друга, с 11 победи, от които шест поредни, с Lancia Stratos, Lancia Rally 037 и Lancia Delta, които доминираха в ралитата повече от 20 години.

Lancia Rally 037, Lancia Stratos и Lancia Delta

Снимка: Lancia

"Lancia се завръща в Белгия и Люксембург с европейското турне на Lancia Pu+Ra HPE - манифестът на марката за следващите 10 години по отношение на дизайн, усещане за домашен интериор, устойчивост, електрификация и безпроблемна технология.

Белгия и Люксембург са страни, които означават много за марката, поради тяхната любов към стила и дизайна "Произведено в Италия" и поради значението на В-сегмента на тези пазари. Искаме да превърнем Белгия и Люксембург в два от основните европейски пазари за нашата марка, превръщайки Lancia в желана, уважавана и надеждна марка на европейския пазар", каза Лука Наполитано, главен изпълнителен директор на марката Lancia.

Лука Наполитано, главен изпълнителен директор на марката Lancia

Снимка: Lancia

"Веднага след като обявихме завръщането на Lancia в Белгия и Люксембург, ние създадохме специален екип, който да работи и реализира ренесанса на марката Lancia. За пускането на новия Ypsilon през 2024 г. марката Lancia ще има 10 търговци на дребно и 13 точки за следпродажбено обслужване. Ние сме готови да си върнем Lancia и да превърнем Белгия и Люксембург в два от основните европейски пазари за Lancia", каза Милош Томанек, директор на Stellantis Premium Cluster в Белгия и Люксембург.

Пристигането на Lancia в Белгия и Люксембург е още една стъпка от ренесанса на марката към нейната интернационализация и е част от стабилна, амбициозна пътна карта в съответствие със стратегическия план на Stellantis "Напред към 2030". До първата половина на 2024 г. марката ще има 70 нови търговци на дребно в 70 големи европейски града и 100% от писмата за намерения вече са подписани.

Lancia Pu+Ra HPE

Сничка: Lancia

Стратегията включва нов ефективен и иновативен модел на дистрибуция с избран брой търговци на дребно, базиран на ключова концепция за ренесанса Lancia - качеството. Новите шоуруми ще осигурят на клиентите напълно завладяващо изживяване, както онлайн, така и офлайн, пресъздавайки атмосфера на "дома", благодарение на материали, цветове и внимание към детайла, вдъхновени от италианската архитектура и дизайн.

Като част от своя 10-годишен стратегически план, Lancia предвижда пускането на три нови модела, по един на всеки 2 години, започвайки през 2024 г. с представянето на новия Ypsilon. От 2026 г. Lancia ще пуска само 100% електрически модели, а от 2028 г. ще продава само 100% електрически автомобили. Стратегическият план ще обърне голямо внимание на устойчивостта, както се вижда от използването на иновативни материали, като 50% от повърхностите ще бъдат екологично устойчиви.

Lancia Pu+Ra HPE

Сничка: Lancia

Електрическият концептуален автомобил Lancia Pu+Ra HPE е манифестът на марката за следващите 10 години, който въплъщава визията на марката по отношение на дизайн, усещане за домашен интериор, устойчивост, електрификация и безпроблемна технология. Това е автомобил с нестандартна и елегантна каросерия за максимална ефективност, с визия по отношение на пробега, времето за зареждане и ефективността.

Това е първият автомобил от новата ера на Lancia, с нисък покрив, четири врати, вдъхновен от света на италианския интериорен дизайн, благодарение на сътрудничеството с Cassina, лидер в луксозната мебелна индустрия, за типично италианско усещане за дом.

Вижте електрическия прототип Lancia Pu+Ra HPE  >>  >>  >>

Името Lancia Pu+Ra HPE се основава на Pu+Ra, новия чист и радикален дизайнерски език на марката, докато HPE означава високопроизводителен електрически. Този концептуален автомобил напълно въплъщава принципите на новия дизайн на Lancia, където обемите на автомобила са създадени от пресичането на елементарни геометрични форми, като кръг и триъгълник, съчетани с определени емблематични детайли от наследството на марката, като венецианския щори, наблюдавани в Lancia Beta HPE.

Lancia Pu+Ra HPE

Снимка: Lancia

Lancia Pu+Ra HPE разполага със 70% тактилни повърхности, направени с екологични материали, които олицетворяват италианския дух, преработената традиция и усещането за дома. Lancia Pu+Ra HPE е първият автомобил, оборудван с инфотейнмънт SALA, който централизира функциите на аудиосистемата, климатика и осветлението, позволявайки салонът да се адаптира с натискането на бутон или чрез гласа.