Сега, броени дни преди световната му премиера във Франкфурт Ferrari обяви нови подробности и разкри част от интериора на автомобила. Нов е валанъът, както и бордовото табло. Те са директен резултат от състезателния опит на марката.
В разработването на автомобила огромно участие е взел и топ пилотът на всички времена – Михаел Шумахер.
Вижте снимки
Автомобилът е снабден с V-образен 8-цилиндров мотор с работен обем в размер на 4499 куб. см. Той е първият двигател на Ferrari с директно впръскване на горивото, който се монтира централно, пред задния мост. Силовият агрегат е с висока степен на компресия (12,5:1), типична за състезателните двигатели. Обзаведен с традиционния за марката гладък колянов вал, той осигурява максимална мощност от 570 к.с. при 9000 об/мин и литрова мощност от 127 к.с./л. Този мотор е новият крайъгълен камък в историята на Ferrari, а и в сегмента. Максимумът на въртящия момент от 540 Нм е достъпен при 6000 об/мин, като 80% от него са на разположение още при 3250 об/мин. Средният разход на гориво на Italia 458 е 13,7 л/100 км, а от вредните емисии – 320 г/км CO2. От 0-100 км/ч ускоряването става за 3,4 сек, а максималната скорост на автомобила превишава 325 км/ч.