Фелипе Маса изкара своя болид, обут със сликове, но това, което всички чакаха да видят на трасето край Барселона, бе големият отвор в предната част на носа, за който толкова много се говореше. Въздушният канал служи за използване на ниското налягане, генерирано между предното крило и долната част на носа, като го отвежда над шасито, насочвайки го към задното крило. Тази промяна ще увеличи аеродинамичното притискане. Въздуховодът в горната си част е разделен на два сектора, като се смята, че това подобрява сливането на насрещния поток с този, идващ от зоната с ниско налягане под носа. Ако тестовете минат по план, от Скудерия ще дадат зелена светлина на радикалното си решение след две седмици в Испания. Това се очаква да се случи, след като Маса завърши вчера на 2.5 секунди пред конкуренцията в Барселона.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта www.formula1.bg.