Почти три години след дебюта си през март 2022 година, луксозният кросоувър Genesis GV70 получава ново оборудване и подобрен дизайн в типичния за марката стил "Атлетична елегантност". Продажбите на новия електрически SUV ще започнат през първото тримесечие на 2025 г., първоначално в Южна Корея. С дължина около 4,70 метра, електрическият Genesis GV70 е средният SUV на южнокорейската марка. Той е с един клас по-висок от Genesis GV60 и е базиран на модела с двигател с вътрешно горене GV70. Колата получава цялостен фейслифт и нови технологии.

Genesis Electrified GV70

Снимка: Genesis

Визуалните промени са по-значителни отвътре, отколкото отвън. Това вече беше показано в изображения на прототипи от юли от района на Рюселсхайм. Отпред вместо вертикални въздухозаборници от външната страна на престилката има клипсовидни. Предпазителят на ходовата част също изглежда има малко по-различен дизайн. В бъдеще фаровете ще работят с технологията Micro Lens Array (MLA), която трябва да подобри светлинните характеристики. Добавени са и нови джанти - 20-инчовите джанти са в матово тъмносиво, а 19-инчовите също са с нов цвят.

Genesis Electrified GV70

Снимка: Genesis

На пръв поглед не се забелязват промени в задната част на Genesis Electrified GV70. Въпреки това индикаторите, които преди бяха разположени в броните, са интегрирани в задните светлини. Това има за цел да подобри видимостта за другите превозни средства. Мигачите също са адаптирани към дизайна на предните светлини. Долната част на бронята е надградена с две хромирани линии. Третата спирачна светлина сега изглежда се простира по цялата ширина на спойлера на покрива. Тук е интегрирана и камера, която осигурява изображенията за цифровото вътрешно огледало. Цветовата гама се допълва от нов цвят Ceres Bluepaint , което се предлага и в матово покритие.

Genesis Electrified GV70

Снимка: Genesis

Промените в интериора на Genesis Electrified GV70 са по-мащабни. Вече в салона има 27-инчов OLED дисплей, който изглежда много по-съвременен от пилотската кабина на предходния модел. В средата на таблото има и 14,5-инчов сензорен екран. Централната конзола изглежда по-сложна на снимката, отколкото в предишния модел. Нов модел на млечния път за околното осветление има за цел да осигури специална елегантност. Воланът също е преработен. Има и нова първокласна аудиосистема от Bang & Olufsen с алуминиеви капаци на високоговорителите. Предлага се избор от три цветови теми за интериора, включително новата двуцветна опция в синьо и бяло Icy Blue/Glacier White.

Genesis Electrified GV70

Снимка: Genesis

Genesis все още не е разкрил нищо за технологията на обновения Genesis Electrified GV70. Досега моделът използваше система за задвижване на всички колела с мощност 490 к.с. , която се състои от два еднакво мощни електрически мотора отпред и отзад. В режим на усилване (Boost) всеки от тях доставя 245 к.с. за десет секунди, но обикновено мощността на всеки един е само 218 к.с. Това позволява на Genesis Electrified GV70 да ускори от място до 100 км/ч за 4,2 секунди, но отново само в режим Boost, иначе отнема 4,8 секунди.

Genesis Electrified GV70

Снимка: Genesis

Ако предният мотор не е необходим, той може да бъде разединен чрез системата за задействане на разединителя (DAS). Преди фейслифта захранването на Genesis Electrified GV70 идваше от батерия с капацитет 77 кВтч, която сега ще бъде заменена от батерия с 84 кВтч. Следователно автономният пробег вероятно ще бъде малко по-висок от предишните 455 км. Батерията ще да продължи да работи при 800 волта, като за зареждането от 10 до 80% са необходими само 18 минути.