Peugeot 508 RXH е базиран на 508 SW и използва хибридната система Hybrid4, която се появи за първи път на пазара при 3008.
Вижте снимки
Двулитровият дизел задвижва предните колела, а електромоторът отговаря единствено за задния мост, като по този начин не само намалява нивата на вредни емисии, но и реализира двойното предаване. Общата мощност на силовия тракт е 200 к.с. (163 к.с. за ДВГ и 37 за електромотора на BOSCH), а въртящият момент достига 450 Нм.
Хибридната компановка позволява на софтроудъра да ограничи разхода до 4,2 литра, а емисиите CO2 – до 109 г/км. 508 RXH е и първият представител на сегмента, който може да се кара изцяло на електричество, макар и пробегът му да е твърде ограничен.
Външните отличителни белези на новия модел са трите реда LED дневни светлини, пластмасовите арки на калниците и праговете, както и защитните брони на предния и задния надвес. В стандартното оборудване влизат екстри като 18-цоловите колела, електрическите предни седалки, панорамния стъклен покрив, хедъп дисплея и навигацията.
Официалният дебют на Peugeot 508 RXH е планиран за автосалона във Франкфурт през септември, а продажбите ще стартират през пролетта на 2012 г.