Първото и най-важно условие е колата да е със задно задвижване. С такива автомобили дрифтът е най-плавен и красив.
Ако сте начинаеш в подобно шофиране, пробвайте първо с ляв завой, съветват от сайта - при левия завой, колата по-лесно се овладява и има по-добра видимост.
Преди въпросния завоя колата се изнася максимално на дясно с четвърт оборот на волана. Спирачката се натиска за секунди, за да се наклони предницата напред и да се получи сцепление на предните гуми. Като се влезе в завоя, с отпускане на спирачките се натиска газта - т.нар. Heel-and-toe. Така задвижващите гуми получават максимална мощност и завъртат задницата на автомобила. Колата вече е в полу странично положение в завоя и това е най-деликатният момент. Майсторството е да се балансира между количеството газ, което подавате и завъртането на волана, за да може да се получи това "приплъзване" и "влизане на врати" в завоя. Трябва да се подава и отнема равномерно и плавно газта, без да се използват спирачки - в противен случай колата губи контрол и се завърта.
Контрирането с волана също трябва да е плавно, защото иначе можете да изправите колата прекалено рано.
От Autoevolution разбира се напомнят, че подобно шофиране трябва да се случва само на определени за това места.
Дрифт върху най-високата сграда в Калифорния - видео