Тогава от компания заявиха,че през 2023 година в завода в Емден е стартира производството на седан с името Aero.

Сега главният изпълнителен директор на Volkswagen - Ралф Брандщетер, публикува пост в социалната професионална мрежа Linkedin, в който разкри подробности, но не за седана, а за комбито Aero. Ако се съди по тях, двата електромобила няма да се отличават един от дут.

И така, Aero B ще бъде просторен и добре оборудван електромобил, който по размери и качество на материалите в салона няма да отстъпва на представителни седан Volkswagen Phaeton, твърди Брандщетер, цитиран от изданието The Driven. Пробегът му с едно зареждане на батериите ще е около 700 км, при това в реални условия.

Подобни характеристиких бяха обявени и за концепта ID. Space Vizzion, който ще бъде в основата на серийния Aero B, но при премиерата на прототипа от Volkswahen посочиха по-малък пробег с едно зареждане на батериите - 599 км.

Първоначално се предлагаше, че всички електромобили на Volkswagen, включително седана и комбито, ще бъдат изградени но новата платформа MEB. Отчитайки размерите, по-големия пробег и премиум-оборудването, може да се предположи, че Aero ще използва архитектурата PPE, на която се изграждат електрическит модели на Porsche и Audi. Впрочем, споменатият вече бензинов седан Phaeton също е базиран на шаси на Audi.