Ford пусна по света през 2012 г. 1,02 милиона от тези коли, които имат нисък разход на гориво. Резултатите са добри заради продажбите в САЩ (увеличени през годината с 40%) и в Китай, където скочиха с 51%, предава АФП, цитирана от БГНЕС.
"Нашите продукти срещат радушен прием сред клиентите ни по целия свят" приветства резултатите Джим Фарли, един от маркетинговите специалисти на Ford. Със стратегията на компанията "One Ford", която има за цел глобализиране на продуктите", ние сме в състояние да генерираме икономии /.../ за нашите клиенти по целия свят", добави той.
Според Фарли допълнителният производствен капацитет от миналата година е една чудесна възможност за укрепване на продажбите на компактни автомобили в света през 2013 г.
Вижте снимки на Ford Focus >>