Знаят всичко за нас: Как ни шпионират автомобилите

Проучване на ADAC е установило, че данни за водача са записвани поне на всеки 2 минути

Обратно в новината

Коментари - Знаят всичко за нас: Как ни шпионират автомобилите | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Остави автомобилите... кажи телефоните как ни шпионират...

Тия немци са такива фанатици с тия лични данни. Спират цялото развитие на всякакви иновации с техните глупости. Една камара престъпления се вършат защото в германия няма камери за наблюдение.

Те ви казаха бе ходете пеш!

Биг Брадърите ви деа,предавайте света..

По-същият начин. Отговорността за щети по ЗЗЛД е на мобилния оператор.

То, ако личните данни имаха значение, нямаше да правят закон за защита. Но вижте поведението, навиците - това се наблюдава и с това се търгува.

Това го споменах тук преди месеци във връзка с публикация за Nissan.

А телевизора ти? Слуша те и те гледа дори, как опъваш жената.

Авторът на статията вероятно е имал предвид съвременните автомобили, но преводачите, вече по традиция и по навик, упорито превеждат думата modern като модерен. Впрочем това вече правят дори и професорите във висшите учебни заведения. Не трябва да се забравя, че не всичко, което на английски е modern е модерно на български и не всичко, което е модерно на български е modern на английски.

Действителен случай, но не от България: закупен нов спортен автомобил. В инструкциите за употреба, е казано първите няколко хил.км, оборотите да не превишават определена стойнсот. Колата дефектира в двигателя, дали случайно или поради неизпълнение на инструкциите, но от сервиза отказват гаранционен ремонт, тъй като извличат данните от компютъра за обороти, ускорение и т.н. Има да почакаме в ганьовската ни държава, да ни правят отстъпки от каското, заради ниска скорост или колата да звъни на пътна помощ и 112 в случай на птп.

Явно идея си нямаш какво се случва... и не - това не е конспирация! Много вещи лица вече от години се изказват по въпроса. Купуваш си телефон, пускаш интернет на него, сваляш куп приложения - всяко от тях ти казва в прав текст, че ще ползват личните ти данни. Обясняват ти как за да работи нормално приложението трябва да дадеш достъп до Контакти, Локация, Идентификационен номер на устройството и файловете на устройството. Излизаш на разходка - влизаш в магазин за обувки (примерно). GPS-а те отчита къде си, Гугъл проверява какво има на тази локация. Започваш да виждаш реклами на обувки във всяко приложение, което отвориш. Преди няколко години пък Гугъл призна, че включват микрофона на устройството Фейсбук (Мета) пък ги съдиха няколко пъти, защото следят дори колко време определена публикация е центрирана върху екрана ти... Телефонът ти знае кога си лягаш, кога се събуждаш, кога си си вкъщи и кога навън. Колко време прекарваш в приложенията и колко често проверяваш В определен момент започваш да виждаш и реклами за неща, които само си се замислял, че би искал да имаш

Затова ще продължавам да си карам супер-натоканото Мерджанче от 1996-а, докато не криминализират не-smart-возилата! Ще узначт всичко за дедовия ми... :)

"записват местоположението на колата."?!?

Е и? Мислте, че правилно са им отказали сервиза ли?!? Пълни глупости! Все едно да ми продадат телвизор и са ми кажат, ама гледайте го само по 2 часа на ден, защото може да дефектира. СМешно е. А още по-смешното е, че го давате като някакъв пример, че ние сме "Ганьовци". Потресаващо е, какво ниско ниво на осъзнаване на нещата имате!

Поредния всезнайко……онзи и той беше от всезнайковците, ама си плати нов ДВГ. Има едни хора, казват се инженери. И са преценили че 2 хил км, автомобилът не бива да се “ръчка”. И са ти го казали и написали! И това нещо е обвързано с гаранцията юридически. Резултата го описах. Ей затова сме ганьовци, щото монтажника на климатика разбита от двг, а готвача ти казва кое лекарство за кръвно да пиеш, защото на него му действа и доктор му го е дал!

ми първата стъпка вече е факт, че не можеш да влизаш в центъра цяла зима и отгоре, след време сам ще се откажеш Ти протестира ли срещу това, че ограничението е по година на производство (което е идиотско) а не по реални показатели? НЕ, нали?

дефектира не беше ли се повреди

Ти че си Ганьо е оечвидно за всички! Явно не схвана какво казвам. Не се учудвам, с това ниско осъзнаване и голямо его. Опитай пак. Ако 2 000 километра двигателят не може да се ползва в пълния си обем, да ги навъртат в завода. Клиента не е длъжен, да знае или да позлва продукта ограничено. Опитвам да ти обясня за втори път, че НЕ клиента е виновен, а производителя, НЕ СИ Е звършил работата и е прехвърлил вината и отговорността за това на клиента. Може пък този път да сванеш. А дано, ама надали!

Антоне къв е този автомобил дето подлушва шофьора и пътниците си пък сам не може да си ограничи оборотите през първите 2 000 км, за да не се самосчупи. Когато излизаха компютрите бяха скъпи и доста хора ги ползваха със страх да не ги повредят особено домакините. На всички книжки за компютърна грамотност пишеше, че компютъра може да се счупи само с чук или при падане, и ако се ползва само и единствено клавиатурата няма опасност човек да е виновен.

С клавиатура има доста хора, които ще ти счупят компютъра , като вдигнат волтажа през биоса на дъното и решат да се правят на овърклокъри. Философи дървени, по тази причина нишо не става в България. Те му дали инструкции за употреба , той философства, че в завода не си били свършили работата. Живейте си скотския живот.

Идея си нямам, казваш? Само ти ги имаш тези идеи, а? :D Следенето през телефона е на много повече нива, от това на приложенията. Имаш ли представа, какво могат да направят дори само през baseband модема? За номерата през SIM картата да не говорим.

статията е трепач. цялото заглавие би трябвало да бъде "как ни шпионират автомобилите и как ни транспортират шпионите"