Volkswagen извади Passat с разход 2 л/100 км (снимки)

Най-новото поколение на Passat се сдоби със своя плъг-ин хибридна версия.

Обратно в новината

Коментари - Volkswagen извади Passat с разход 2 л/100 км (снимки) | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ами тая кола тежи сигурно към 2 тона с тия двигатели и батерии. Та затова за толкова ускорява. И 8 секунди не е зле. И целта е икономия, а не спорт??? Важното е да прави 2-3 литра на сто, другото не е интересно за собственика на такава еко кола. Ако иска спорт си купува нещо друго!!!

Нещо в цялата статия куца и разхода изчислен с един резервоар и ускорение под 8 секунди от 0 до 100. Тя моята кола, която е същия клас и е 190 коня и дават 7.9 секунди по каталог ама е 10 годишна а тази е последна технология и то с комбинирана мощност 218 коня, което също не е ясно как се определя 156 + 115 = ?

Карах рентакар БМВ 118 8ск автомат дизел към 140 коня. Комбинирано градско + 120 км/ч темпомат по магистралите (нямам друг вид каране): 3.8 л/100км при 1500 км пробег. Иначе мой Голф 6 7ск автомат бензин 160 коня комбиразход (50/90/140) 7.5л/100км

Математиката им куца, ама маркетинга им върви много. Особено пред аудитория, на която също куца математиката. ( Аудитория не е нов модел на Ауди - просто публика)

деер

Докато се предлага технология от 80-те ще е само на реклама. Разберете единственото нещо, което е актуално и отговарящо на цената си - техниката в ИТ сектора. Всичко друго е лъжа и измама.

"С пълен 50-литров резервоар и напълно заредена батерия хибридната кола може да измине над 1000 км." Колко над 1000? Щом ще "харчи" 2 литра бензин на 100 км трябва да измине 2500 км с един резервоар.

Реклама и ништо повече е тва! Иляда километря ги минаам с резорвур от шайсе литря.

Гледах тест на Приус/хибрид, Смарт, Авео и Сивик. Караха в колона, по затворено трасе, на темпомат. Най икономичен се оказа Шевролета. Та такива ми ти работи за хибридите, Смартовете и т.н.

Прави сте и двамата - при първия коментар сметката е точна, но както споменава гостът - вероятно в даден момент батерията се изтощава и съответно колата си става стандартен Passat с 1.4 двигател и съответно разходът се вдига. Демек - харчи 2 на 100 само докато има заряд ... което е редно да се спомене от VW.

Явно харчи 2/100 само докато има ток в батерията,т.е. няколко километра. След това си става бензинов Пасат 1.4 . На тези хибриди само рекламата им е. Иначе на дълъг път не са никак икономични.

Нещо не ми стана ясно "С пълен 50-литров резервоар и напълно заредена батерия хибридната кола може да измине 1000 км." по мои прости сметки 50л за 1000 км си е разход от 5/100 и какво толкова , че и със скъпа акумулаторна батерия. Виж ако измине с 50л + батерия 2500 км. тогава излиза среден разход 2/100 - това вече е нещо интересно