Volkswagen достави първия XL1

Volkswagen достави първaта бройка от най-икономичната кола в света "XL1" на клиент в Германия.

Обратно в новината

Коментари - Volkswagen достави първия XL1 | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На тази цена е абсурдна колата. За тези пари няма смисъл дори да се коментира каква кола може да се вземе и с остатъка да се изхранва години наред, пък ако ще да харчи и 15 на 100.

Ама с цената са се оляли малко. Безумие при това пълно. По добре за тези пари една Тесла. :)

Да, прави сте за българската реалност, НО там хората мислят по един съвсем различен начин (и поради тази причина живеят добре). Лек и успешен ден на Вас и всички четящи и пишещи тук :)

С тази кола дето им стига до кръста ще бъде прегазен от някой наш джип още при първото изпреварване.

Кой би купил тази кола, че при положение на тази цена може да се купи Тесла моделс S с всички екстри?

за. 110хил. евро. нема. що. ебаси. икономята

Това първо, че е АНТИавтомобил, но и е на цена, като истински. Тези 2 места, грозна визия, нисък, най-вероятно крайно неудобен е върха на простотията. Добра реклама си правят от ФауВе, но за мен е по-скоро АНТИреклама. Да го бяха пуснали поне на някаква по-нормална цена.

В момента в света се произвежда единственно и само един автомобил - Тесла модел "еС"... всички останали се опитват да се доближат до него, но все още остават на километри от него. Някога имаше само един "хитър" телефон - аЙфон... конкурентите и до сега не са успяли да се доближат до него!!!

Този модел нарочно е направен толкова грозен и скъп!!! Целта е потребителите да продължават да пълнят гушите на петролната световна диктатура!!!

ANISHAR

много пари е .. !!! + това ще е прекалено лека някой тир може да те издуха на някой завой !!!

Снимката е правена пред Глезерне Манифактура Дрезден,даже самата кола съм я виждал на няколко пъти на живо из града,Хипер Грозно нещо,ебати Дизайна,честно!

Повечето коментиращи под тази статия, въобще не се замислят. Първо, колата е толкова скъпа, защото не е в серийно производство, като Теслата. Второ, Теслата беше също толкова скъпа, когато беше concept, защото този VW е concept car, който се предлага на ентусиасти с пари, които могат да си позволят коли, които са по 10 в света. Трето, колата е "грозна", защото има нисък drag coefficient, за да има по-малко съпротивление. И не, не съм фен на VW, карам Тойота в момента.

Този модел не е безмислен. Ако по някаква причина няма гориво и се въведе норма да кажем 8 литра на месец с купони. 96 литра на година осигурява над 10000 км пробег и още 10000 на ток в града та 20000. И да кажем с биодизел се кара. За Германия 30 000 000 автомобила (чисто теоретично) биха консумирали под 3 000 000 килолитра био гориво. Нещо което може да се добие от селското стопанство.