В Благоевград намериха 11 чисто нови BMW-та от 1994-а

BMW-та са нов внос, зарязани в благоевградски склад преди повече от 20 години.

Обратно в новината

Коментари - В Благоевград намериха 11 чисто нови BMW-та от 1994-а | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

да си признаят - не е срамно :) Купили са си ги, но са си ги забравили в склада, а през това време хайдушките години са минали... и те така

Хайдушките години хич не са отминали!Други айдуци са ги намерили!

А да не се окаже, че са откраднати от някой склад преди 20 години?

По онова време Тадсръков (Булгарлизинг) и Иво Карамански откраднаха 1ч0 бр. и никой не ги разпита, явно са раздавали "по трасето" такса Спокойствие... Светослава Стаева е била в играта. После Карамански е ликвидиран, за да се покрие далаверата.

Крадени. Направо от автовоза. После са се отървали от камиона.

Аууу!!!Бях забравил къде съм ги складирал.Явно са придобити с доста кръв.

Тия колички явно са на някой бандюга, дето са го гръмнали - може би даже с повечето от аверите му - затова и никой не ги е пипал досега.

Интересно ми е кой се е явил собственик на возилата ?! Къде ще отидат парите след този търг ?! Аз съм любител на старите возила и не ми пука дали са с бог знае какво Евро 1,2,3 или 4 и 5 ,6 !!

Виждал съм ги,както и още стотици хора по времето на бандитската приватизация.В дъното на далаверата е Тадаръков.Преди време Д-р К. Тренчев от Подкрепа се похвали,че една от колите му е подарена от Тадаръков, като Д-р Тренчев се бе отървал от нея за да не бъде замесван в тази лайняна история.

и все едно,нисто особено!историческа находка?....

Това може да ни покаже колко е било голябо краденето на предприятия Неса знаели дори какво взимат Може някой да е умрял и всичко е останало непокътнато . Сега това трябва да се пази добре и на търг да се продавят.

20 години колите да стоят забравени в склад накрай града и циганите да не са разбрали и ошушкали всичко?!?! Абсурд. По-скоро този склад е бил много добре охраняван и никой не е имал достъп до него. Друга вероятност е да са били на друго място и наскоро да са преместени там за да не се открие кой и къде ги е държал. При всички случаи може лесно да се открие кой ги е закупил и евентуално внесъл в България.

Елементарно е, по серийните номера може да се направи запитва към BMW кой е бил купувача, информацията се пази нищо не е загубено. Ще бъде интересно защо тези коли са престояли толкова и никой не е искал да ги пипне през това време.

Ne sa gi namerili. Prosto sega im e doshlo vremeto da gi izvadyt.

BRATY GALEVI.

Не са ги намерили сега. На една ог снимките ясно се вижда, че и някой друг ги е "намерил" преди тях - на една червена кола вече липсва вратичката (към капачката) на резервоара.

Andrei Andreev... gapy kap...

Сега може би ще открием къде са тези,които трябва да знаят чии са и защо са там тези коли.Ако не,то да си върнат заплатите обратно в касата.За органите става въпрос.

Четейки такива новини започвам да мисля ,че при разкопаването на някоя тракийска могила,вместо бойна колесница ,ще бъде открито я "Бентли",я "РР",я "Мерседес", я някоя друга представителна марка

Четейки такива новини започвам да мисля ,че при разкопаването на някоя тракийска могила,вместо бойна колесница ,ще бъде открито я "Бентли",я "РР",я "Мерседес", я някоя друга представителна марка

От коментариите тук се убеждавам, че има много елементарни хора сред нас, които могат да приемат само циганска кражба или мутренска далавера.Не,това е по-висша далавера.Всичко е законно,колите не са за каране,а като финансов инструмент,срещу тях са взети пари,може би са "продадени" многократно,може би са собственост на банка,която може да е от многото фалирали банки... Колите винаги са си били не в отделен склад, а в хале на фалиран завод в Благоевград.Поинтересувайте се и който може-да си прави изводи...

на мен това пък ми звучи наивно, поне за човек които е бил достатъчно голям през 90те, за да знае какво и как се случваше...

Никой баровец, или мутра не би си купил такова червено БМВ. Отделно,че от онези години Мерцедес се уважаваше много повече от тези среди..... ...Друг е въпросът,че е34 е уникален автомобил. С удоволствие бих си купил комбито на приемлива цена, още повече ,ако е 525.

Сменили са някой шеф на полицията и новия не е знаел коя далавера докъде е завършена. Тея BMW-та явно са били предназначени за бонуси на водещите дейци в криминалната приватизация.

Склада е в испания, има фактура на снимките....

Нещо има гнило,това са 11 коли, не торба забравна в ъгъла с години.Този склад е частна собственост, охранява се.Ако е безстопанствен, за няколко месеца няма да има нищо.

Автомобилите не са нови!!!Просто са опаковани седалките,явно да не се прашат! Найвероятно,историята им е мрачна!!!

29 Декември, 2018 13:00 В благоевградските BMW-та трябвало да се возят депутати Георги Касабов 11-те чисто нови BMW-та E34, открити в благоевградски склад, са били закупени от бившия шеф на фонд "Земеделие" Димитър Тадаръков за депутатите от 39-ото Народно събрание, а не за отдаване под наем, съобщава в. "Струма". Сделката обаче се провалила, тъй като законотворците предпочели Mercedes-Benz. Публикацията на "Струма" не дава смислено обяснение защо през 1994 г. Тадаръков е закупил автомобилите с цел да ги предложи на Парламента седем години по-късно (мандатът на 39-ото НС бе от 2001 до 2005 г.). Колите били съхранявани под контрола на бившия шеф на реанимацията в МБАЛ Благоевград д-р Александър Германов в хале в приватизирания от Тадаръков Завод за механични конструкции (ЗМК). През 1996 г. ЗМК е включен в правителствения списък на Жан Виденов за спешна ликвидация заради дълг от 1 млн. германски марки към "Булгарлизинг", чийто собственик също е Димитър Тадаръков. Щом придобил предприятието, той обявил тоталната му разпродажба, изнесъл машините за скрап и вкарал BMW-тата в опразненото хале. Според "Струма" Александър Германов, комуто било възложено опазването на 11-те баварки, не давал и пиле да прехвръкне около склада, а достъпът на журналисти бил немислим. Анестезиологът обяснявал, че колите са лизингови, частна собственост, и за да допуснел някого в халето, трябвало съгласие от холдинга в София. Д-р Германов твърдял, че в халето дори нямало какво да се снима, тъй като автомобилите били опаковани. Според него имало оферта за закупуването им от Дупница, но предложената сума била прекалено малка.

ПИТАМ МИНИСТЪРА НА ТРАНСПОРТА. АДЖИБА МОГА ЛИ ЕДНО ТАКОВА БМВ ДА ГО КУПЯ И НАПРАВЯ ТАКСИМЕТРОВ АВТОМОБИЛ. ЗАЩОТО КУХИТЕ МАНЕРКИ ОТ ПАРЛАМЕНТА ИЗМИСЛИХА ЗАКОН КОЙТО ГО ИМА САМО В БЪЛГАРИЯ И ТОЙ Е НА ПРИНЦИПА НА ОГРАНИЧЕНИЯТА И ЗАБРАНИТЕ. СПЕТЕ БАКШИШИ СПЕТЕ .АКО ИСКАТЕ НЕЩО ДА ПРОМЕНИТЕ В ТАЗИ ШИБАНА НАРЕДБА 34 ОТ 06 12 1999 ОТ ВРЕМЕТЕ НА КОСТОВ И КРАУС НАСТЪПИ ВРЕМЕ САМО ЗА ВАША ИНФОРМАЦИЯ В БЕРЛИН ЦЕНИТЕ ГИ ОПРЕДЕЛЯТ ОТ ОБЩИНАТА НО СА ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ ТАКСИТА НА ВСЕКИ КУФАР ИЛИ ОБЕМИСТ БАГАЖ ПО 1 ЕВРО ОТГОРЕ АКО АВТОМОБИЛА Е 6 МЕСТЕН ТАРИФАТА Е ЗА ДО 4 МЕСТА АКО ИМА 5 ИЛИ 6 ТИ ПЪТНИК ВЪРХУ ЦЕНАТА ПО АПАРАТ СЕ ДОБАВЯТ 5 ЕВРО ИЗВЪН ГРАДА СЕ ДОГОВАРЯ С ШОФЬОРА .ПРОСТО И ЯСНО И НИКОЙ НЕ КВИЧИ ВСИЧКО Е ВКАРАНО В РЕД ОТ ДЪРЖАВАТА А ПРИ НАС МИНИСТРИТЕ ИСКАТ МАЙ ДА НЯМА РЕД .НО ДА НЕ СТАНЕ КАТО ПО ВРЕМЕТО НА ИВАН КОСТОВ КАТО ИЗЧЕЗНА МАЛКИЯ ПЕПИ ПРЕД НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ ПОЖЪЛТЯ ОТ ТАКСИТА А КОСТОВ И ТОЙ ПРИДОБИ ЦВЕТА НА ТАКСИТАТА.ЗАТОВА ГОСПОДА МИНИСТРИ ПОГЛЕДНЕТЕ ЕДНА НАРЕДБА ОТ ЦИВИЛИЗИВАНА ЕВРОПЕИСКА ДЪРЖАВА И ВЪВЕДЕТЕ БРАНША В РЕД ЗАЩОТО ВЕЧЕ 30 ГОДИНИ НИ ПИСНА ОТ ПРОМЕНИ И НИЩО НЕ СЕ ПРОМЕНЯ.

Дори може да са закупени от самото фалирало предприятие. От 1990 и до сега когато искаш една държавна фирма да я съсипеш просто министъра и спира оперативните средства с които борави или започваш да и взимаш печалбата, или и спираш продукцията и тя задлъжнява и готово! И тогава и сега се прави тоя номер! А да са залог напълно е възможно.

Жан Виденов ликвидирал ЗМК.Не може да бъде нали Костов ликвидира всичко. Червени ДС-арски боклуци.

Че кой ще купи такава кола, много са стари.

Мдааа....! Колите са на Тадаръков,понастоящем и "професор" в УНСС, и председател на УС на Булгарлизинг! Тогава имаше афера с няколко няколко десетки коли, "паркирани" на склад на Пристанище Бургас, необмитени! После "загадъчно" заминаха за бивша съветска република на изток от Бс! Ако Прокуратурата и Агенция Митници се разровят, всичко ще стане ясно! Най-лесно е да се продадат на търг, като свежи арте факти! Но са доказателство за облика на горе цитираното лице, как, кога и за колко се обогати със собствеността на Булгарлизинг и десетките фалирали предприятия, попаднали и разфасовани от лицето! Крайно е да се разплете чорапа..... А, доктора знае най-добре всичко това!

Или пускаш тогавашните идиотите от Подкрепа/на доктора Тренчев/, и те започват саботажите в предприятията...! После следва бонова приватизация или по схемата на Булгарлизинг - дълг срещу собственост, скраб и.... пещите на Кремиковци, докато работеше!

Тадаръков открадна десетки милиони, пред погледа на безучастните прокуратура, полиция, контролни и регулаторни органи, премиери и министри и зам. министри - принципали, службите, ... Дори и скед като Агенцията за приватизация ясно и категорично се произнесе, че приватизацията от Тадаръков д незаконна, и де факто тя бе и заплаха за националната сигурност, доколкото лизингополучатели, изпаднали в несъстоятелност бяха десетки държавни предприятия, някои от които ключови и от национално значение като тези към военната ни промишленост, дори и след всичките избесени данни и доказателства за кражбите и престъпленият в Булгарлизинг и на Тадаръков, той не бе осъден и имуществото му конфискувано! Нещо повече - той нямаше право и на лиценз като лице от списъка ба кредитните милионери и ръководител на фалирала фирма - която той фалира, но това не попречи на Доган да го инсталира начело ма фонд Земеделие!

paljacite ot baljagoevgrad

пълно е със съкровища от тракийски, римски, ромски и пр. произход

"Чисто нови",25 годишни ръждасяли морги.За да потеглят ще са нужни 1500-2000 лева за всяка плюс регистрация,преглед,номера,застраховка и винетка-поне още 500 лева и накрая висок данък защото са евро 2 или 3.Освен за ретро Музея или за части за друго не биха послужили.

Това да не е на братя Галеви новата ескадрила?

Автомобилите не бяха 11, а повече от 30 и бяха за Булгарлизинг, доставени от тогавашния вносител на БМВ и складирани в Безмитна зона-Драгоман, с.Голямо Малово. Платени са с кредит от банка, която 1997-1998 фалира. По това време имаше мита, акцизи и ДДС. В безмитната зона стояха до отпадането на таксите и след това са били преместени. Явно някои са били продадени или в БГ, или в чужбина.

Въпросната пратка беше мисля 200 BMW-та. Тадаръков се сдуши с Карамански, а тогавашната пробиваща журналистка Станислава Стаева, за която след това се ожени и след това разведе пишеше оди за възхвала за бандита - дори и книга му посвети, за да го овековечи, оприличавайки го на някогашните хайдути, тоест на воеводите им. А прокуратурата спеше дълбок сън. Сега прокуратурата обвинява Баневи, че заграбили предприятия и ги разсипали, нарязали нашините на скрап и ги разпродали... Ами Тадаръков е сложил ръка на ЗМК Благоевград, като е гепил завода срещу 1 милион марки невърнат заем от ДЪРЖАВНАТА!!! тогава Булгарлизинг!!! И ... след това тотално разпродава предприятието, като изнесе машините за скрап, а в опразнените халета вкара BMW-тата, от които сега са останали тези 11, които са намерили. Та простият въпрос е защо главният прокурор Цацаров, премиерът Борисов, прокурорът - ръководител на специализираната прокуратура Гешев, шефът на КОНПИ Георгиев..., изобщо властите, службите и прокуратурата продължават да се правят, ме не чуват, не виждат и не знаят и за подвиьите на този измислен герой Тадаръков?!?

А Тадаръков с едно от тези BMW-та затвори устата на Тренчев заради далаверите си, и пишман-диндикалиста и уж борец за правата на работниците Тренчев, понеже му е толкова акълът дори се хвалеше как Тадаръков му бил подарил колата, и то лично на него - не на Подкрепа! И защо ти я подари коката, бе Тренчев? Защото си пада по теб и си много красив и умен ли:) И как човек, който е държавен служител, дори и директор, е в състояние да прави подобни подаръци? За чия сметка? Отговорът е в това, което стана след това с държавното дружество и непробудния съм на прокуратура, служби, МВР, премиери и ресорни министри - тоест принципала!

Аз имам такова, 94г. Уникална кола, сигурно е на 500 000 км, върви като нова и нищо не се поврежда.

Нов внос. Само баби са ги карали!

Нещо им е тъмно миналото, намирисва на нереализирана общественна поръчка.