Коментари - Toyota Beyond Zero ще се зарежда за 10 минути | Авто.dir.bg
Коментари
Пък разни умници тук се напикават кат чуят за ВАГиналните електрички и дрънкат как Тойота била зад легените от Волфсбург....смехурковци
Хаиде по сериозно с коментарите. Пазарен модел Hyundai Kona. Има реални 64kWh батерия, която се зарежда от 0 до 80% на 100kW зарядна станция за 54 минути според производителя и изминава 449км на пълна батерия. На 50kW станция се зарежда за 75 минути до 80%. Зарежа 0 до 100% за 9:35мин на 7.2kW зарядно. Батерията е 356V номинално напрежение. Да допуснем, че се зарежда с 400V. Токът при 100kW е 250А, при 50kW е 140А, при 7.2kW е 20А. 250A искат доста сериозен кабел и конектор, 140A пак са си сериозни, 20A нищо особено освен защита от вода. Освен това ефективността при 100kW зареждане е вкарваш 90kWh от станцията и получаваш 51.2kWh в батерията. Останалите 38.8kWh през тези 54 минути отиват за загряване на кабелите и на батерията и за охлаждането на батерията. Да приемем, че половината отиват за охлаждане. Това са около 22kW или около 11 печки духалки работещи на пълна мощност докато батерията ти се зарежда. Ефективността при зареждане на 100kW станция е 57%. Ефективността при зареждане на 50kW станция е 82%. Ефективността при зареждане на 7.2kW станция е 93%.
Прилича на Hyundai или KIA.
Прилича на поредният кошник, с ресурс 5 години, след който няма да става за абсолютно нищо. АЕЦ-а ще стигне ли да зареди батерийката за 10 мин, щото си представям какъв ток е необходим, за напрежението изобщо не коментирам, нито за сечението на проводници и т.н., и ще изкара ли тая батерия 5 години., докато всичко по тоя леген се счупи? А зимата с дърва ли ще се топлят вътре, че батериите им падат като секундомер на всичките.
Абе разбирач....при един и същ капацитет на батерията количеството електроенергия което ще се консумира е едно и също...само дето едната батерия ще се зареди за 10 мин а другия абдал ще чака 4 часа....от всичко разбирате бе
Toyota Beyond Zero ще се зарежда за 10 минути
Toyota публикува кратко видео за първия си електрически автомобил от линията Beyond Zero.
Обратно в новината