Шоково поскъпване на тока за електромобили

Eднa oт нaй-гoлeмитe вeриги зaрядни cтaнции в Eврoпa Iоnity oбяви, чe прoмeня прaвилaтa зa пoлзвaнe нa тeрминaлитe и тaрифитe cи.

Обратно в новината

Коментари - Шоково поскъпване на тока за електромобили | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Че това вече е предпоставка за картел, още отсега....гледайте що ще става. За сравнение Рено Клио(евро 4) 1.5dCi с 50л резервоар над 1240км пробег(светна резерва) със скорост 90-100км/ч. Налягане на предни гуми ( с 175Х65Х14) 2.3атм и задни 2.1атм. Който иска да вярва, който не при цена на 1л нафта 2.07лв от Марешки. Не е реклама!... Още, колко ли години трябва, за да....поне да се изравнят , като цени на коли, енергия и пробег. Ламтежа за печалби със сигурност, ще "изяде" главите на някой.... Тепърва, ще започнат масови сливания(мега корпорации) на автомобилни производители, докато останат само...на земята, защото ни чакат съвсем друг вид пътнически превози и трябва да си будала тогава , за да имаш лична кола....Те това ни чака, искаме или не се тая, ще да е....няма как - екология и пестене на средства и ресурси....

С един резервоар дизел стигнах с една междинна нощувка (един шофьор в колата) от Стара Загора до Фетие на Средиземно море. С тесла ще трябва да направя още две междинни нощувки.

Новата методика е насочена към всички автопроизводители, които искат да ползват зарядните, но не и да инвестират в създаването им. Напълно нормално е нещо създадено от BMW Grоup, Dаimlеr, Fоrd Mоtоr и Vоlkswаgеn Grоup и Hyundаi да щави Nissan. Собствените модели ще продължават да се зареждат на тънка лайсна. Въпреки че, това вероятно е насочено към Тесла, която отказва достъп до своите зарядни, а Теслите имат абонамент за Йонити.

Е ... хубавото е, че сега Йонити ще се сдобие с конкуренти. И то не един и два. Верно, няма да са толкова лъскави електростанциите, на пък и в барака пълна със зарядни произведени в Китай, пак ще можеш да си зареждаш евтино автомобила. Или от вкъщи.

Ето за това няма да имат големи продажби на електромобилите.

На кадето и да си вартищ главата ..задникът е вонаго ...отзад! Мао Дзе Дун

Винаги е било така. В мътна вода се ловят шарани. Първо захранка, за да се съберат. После на гола кука, за да ги боли повече. Само не знам защо не се научиха хората че няма безплатен обяд и тия с парите винаги печелят

Рано или късно, зелената далавера ще бъде попарена от есенната слана! Не може постоянно да се наливат пари от "другият" клон (изкопаеми горива), който би следвало, рано или късно да бъде отрязан!

повечето западняци въобще не знаят колко им струва тока на месеца, това се брои само при БГ и близките мизерии около нас

Алооооо, аз живея на запад, и по точно в Швейцария и много добре знам колко ми струва тока.

толкова си и швеицарец

Уловката е в скороста на зареждане, ако бързаш и не ти се чака си плащаш.Обикновено тези цени ще са за магистралите.Иначе в населените места имаш куп опции. Номера при електричките е - да си планираш внимателно пътуването,щото съгласете за градско няма да има проблем. Братовчеда направи трип от близо 600км при условие,че Зоито му държи около 280-300 км. По пътя зареди за около 20лв. щото бързаше и така тур ретур около 1200 км. излязоха към 60лв. за ток. Много ли е малко ли е оставям на вас да обсъдите. Поздрави от Норвегия!

като да минеш тези километри с ДВГ и да заредиш бензин. С тази разлика че няма нужда да планираш защото бензиностанции има навсякъде и не губиш часове наред за зареждане.

Не е съвсем така. За да изминеш 1200 км ще са ти необходими 72 л при среден разход 6 л/100 km. При цена 2,2 лв/л излизат към 158 лв за цялото пътуване.

Да не говорим, че ако имаш гараж, където да си зареждаш колата по нощна тарифа, разходите ти ще са значително по-малко.

без пари ли му излезе зареждането? Защото когато съм си зареждал акумулатора на ТДИ-то електромера ми е мигал, следователно трупал разход. Но все пак това е ТДИ, може би на електричките батериите се зареждат, без да консумират.

AC\DC vs HEAVI METAL

Информацията не е пълна и следователно неточна. Iоnity e cъздaдeнa oт BMW Grоup, Dаimlеr, Fоrd Mоtоr и Vоlkswаgеn Grоup и техните автомобили всъщност ще се зареждат на половин цена или дори по-евтино. Което разбира се пак си е скъпо.

Тия искат да убият електромобилите!

и с право

Голфа е с 50 литров резервоар и му дават среден разход 5л/100км, така че с едно пълнене са 1000 км.

"и му дават среден разход 5л/100км...". "Дават му", но в действителност..........

Chefo77

Със сигурност несъответствието е доста по-малко отколкото при планиран-реален разход на електроавтомобилите.

Истината е в монтажа на клетка за Браунов газ. Тя става и за дизелови и за бензинови двигатели и в зависимост от качеството й дава икономия от 20-30 до 40 процента.

Истината е в монтажа на клетка за Браунов газ. Тя става и за дизелови и за бензинови двигатели и в зависимост от качеството й дава икономия от 20-30 до 40 процента.

Балонът с електрокарите е напът да се пукне.

Някои дето изостават в тази технология се опитват да го спукат, но накрая ще останат история. С цените които са изкарали ще стане интересно да им се създаде конкуренция.

Хайде да им е честито, на тези дето си взеха електромобили , за да пътуват без пари! :)

Не е 1евро, ами беше 8 евро. Ако се абонираш зареждането излиза много по евино от това просто да се отбиеш и да зареждаш.