Някои електромобили излизат по-евтино от коли с ДВГ

Германският съюз на автомобилистите (ADAC) обяви резултатите от любопитно свое проучване.

Обратно в новината

Коментари - Някои електромобили излизат по-евтино от коли с ДВГ | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пробвай на дълъг път с електричка и зареждане на бърза зарядна станция.

Бе приказвайте си квото щете, фактите са си факти. Карам Смарт електричка в града, за миналия месец сметката му за зареждане е 15 лева, или малко над 100kWh с които съм изминал точно 765км. А за едната година откакто го имаме е около 140лв. с изминати без малко 8к км. Цената на Смарта, разделена на няколкото години за които ще го изплащам, барабар с сметката му за ток, ми излиза по-ефтино от горивото което би изгорило 1.9ТДИ-то за същото прогнозно разстояние. Като изобщо и дума не може да става за паркиране в сини и зелени зони и т.н.....

Т.е. смарта ти харчи под 14 КВч/100? Да кажем, че е толкова, въпреки, че надали... Ама кола с 1.9 ТДИ двигател, ще е поне 2 пъти по-голяма от смарта... с твойте сметки ще излезе смарта и 10 пъти по-икономичен от S63 AMG... Що не сравниш с Lupo 3L или поне същия смарт, ама с ДВГ

Смарта как го зареждаш? У дома на нощна или на обществените зареждачки (или 'безплатен' служебен ток).

добре, ама дай да погледнем обективно, сравняваш смарт-а с двг, ама там имаш 5 места, не 2, багажник, дълъг пробег (за да не купуваш една кола за градско и друга за извънградско) и т. н.... що не го сравниш с велосипед - знаеш ли колко по-евтино ще ти излезе велосипеда?

Едно само се чудя - къде сместваш слъцезащитния крем, когато пътуваш с описания маломерен куфар до морето. Или за морето използваш омразния дизел? Аман от електровегани, запалени по дзенйога!

хвалиш се за 7ш8 км на месец. това хубаво, но на мен ми се налага да правя по 9з0 мили два пъти в месеца. но е от един град до друг. нямам време да кибича да чакам 4 часа зареждания на път кожто без тях е 11 часа. да не говорим че има една оцечка от 11ш мили без бензиностанции и никакво населено място, няма покритие, още по-малко ток.

като са минусови температури палиш ли печка вътре или си купуваш нормална кола?

То ако питате германците всички коли трябва да станат електрически, освен 4 литровите немски. Последните са много екологични и изобщо нямат проблеми с регистрация и ползване. За разлика от малолитражните обикновени коли, които не могат да покрият нормите и с 1.0 трицилиндрови мотори. Немска логика и честност.

Ключовото в статията - РАЗМЕРЪТ НА ОТСТЪПКИТЕ, тоест държавната субсидия! Сравнявайте цени на пазарен принцип! Другото е КОМУНИЗЪМ!!!

А ако в сметката включим и времето, прекарано в чакане за зареждане, колко се получава?