Най-мощната Toyota RAV4 се провали на ”Лосовия тест”

Шведското издание Teknikens Värld проведе поредния си "Лосов тест", като този път на изпитанието беше подложена най-мощната версия на Toyota RAV4.

Обратно в новината

Коментари - Най-мощната Toyota RAV4 се провали на ”Лосовия тест” | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

СУва трябав да е проходим а не бърз. Друхг е въпроса ,че тва е обикновена бричка а не сув

е пак добре... щото при същите обстоятелства Hilux-ът направо се обръща на покрив! но няма място за притеснение - в България този модел няма кой да си го купи.

Ще ми е интересно тоя брадат швестър да направи подобен тест с някоя от швестърските марики(пардон,те ги продадоха,че не могат да ги пласират) за да видим те как се държат на подобен тест

едногодишна RAV4 струва колкото нова ярис , едногодишна ярис струва колкото нова лада калина, а лада калина на една година..........

Това може да го каже само виден теоретик и пълен практически профан на тема покупка на нов автомобил. Е хайде, бе, брате, кажи къде да си купя Рав 4 на 1 година на цената на нов ярис, молим ти се от душа и сърце. Колите на 1 година струват почти колкото нови и това обезсисля на практика купуването им.

така може ТИР да поднесе или пикап без амортисьори и две телета в легена... не е истина.....

Гледах видеото и едно не мога да се начудя. Няма как да караш SUV и да очакваш при такава маневра да залепне на асвалта като болид от F1. Центърът на тежеста при SUV е високо над пътя. Всяка кола изисква различен тип шофиране.

Така е Но повечето очакват поведение на седан в купе и оф-роуд възможности на "джиП" И съответно митът (и една от основните причини за покупка ) , че СУВ_овете са по-безопасни отива на кино

Защо въобще се вързвате на това ? Toyota RAV4 е един от най-успешните SUV ! Показаното е един твърде малък недостстък ! Мисля отстраним . И да не забравяме все пак си е Toyota !

Защо въобще се вързвате на това ? Toyota RAV4 е един от най-успешните SUV ! Показаното е един твърде малък недостстък ! Мисля отстраним . И да не забравяме все пак си е Toyota !

Едно не мога да разбера: Защо уж за по-екологични хибридите са оборудвани с едни такива огромни двигатели с вътрешно горене ...

Защото работят по цикъла на Аткинсън и са по-ефективни.

Едно не мога да разбера: Защо уж за по-екологични хибридите са оборудвани с едни такива огромни двигатели с вътрешно горене ...

Много хубава снимка показваща недостатъците на нископрофилните гуми, които при по-мека гума излизат от джантата на завой и се пребиваш без да разбереш защо.

Голямо дърво е този РАВ4! Ако струваше 35-55хиляди лв, може и да си заслужава, но всяка стотинка ,отгоре си е голяма грешка!Не може да искаш 70-75 хилки за подобен СУВ , пари с които би си купил едногодишен Мерцедес GLA+GLC, Ауди Q3 + Q5, BMW X3+X1, Jaguar E-pace+ F-pace, VolVo XC40+XC60, Land Rover Evoque+Discovery, Peugeot 5008, Skoda Kodiak, Subaru Ascend, .....всичко което би доставило истинско удоволствие

Радостта от шофирането, до голяма степен идва от това, да не посещаваш често сервиза. Някои от изброените са в дъното на класацията по надеждност. А и факта, че сравняваш модели от различен клас ясно показва какъв разбирач си. Смешник..

bo, това е вечният въпрос - дали да си купиш нова корса за 28 хил лева, след като за толкова можеш да си купиш мерцедес бенц на 220 хил километра със средно оборудване. Кое ще е по-приятно за шофиране ли? - вероятно мерцът. Кое е по-гъзарско? Ами никое, защото всеки знае, че не можеш да си вземеш мерцедес, затова си си взел карана (и вероятно амортизирана, блъсната и зле обслужвана) бегачка на цената на опел корса. Логиката е да се карат нови коли, и човек да кара такава нова кола, която може да си позволи. Новото си е ново. А иначе това как мерцедесите след една година им падала цената - 25% като излезе от магазина, и още 15 след първата година - това са градски легенди. ПЪРВО - кола на една година просто няма на пазара. Това или са върнати лизинги или служебни на марката, които вървят ПОЧТИ колкото нова. Другият вариант е някой да я продава по някаква причина, но това е много рядко и няма шанс да стигне до общия пазар. Това, което стига до пазара, са 3- или 4-годишни коли, на над 250к километра, много високи изпълнения, чиято цена е колкото на един нов базов модел на марката в магазина. Така че, ако можеш, купи си нова кола, не е необходимо да е мерцедес. Разбирам, че си младо момче, като стигнеш до реално купуване на нов vs стар автомобил. ще се убедиш, че е точно така.

Сандък на колела

лосов тест link/watch?v=6GEhM2Byk7w