Над 300 коня за новото Peugeot 308 GTI

Cлeдвaщoтo пoкoлeниe нa Pеugеоt 308 щe дeбютирa прeз 2022 г. във вeрcии c ДВГ и изцялo eлeктричecкo зaдвижвaнe.

Обратно в новината

Коментари - Над 300 коня за новото Peugeot 308 GTI | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абе то е ясно, че ще е 2х125hp електромотори и 50hp ДВГ...

Със убийс.твото на СХ, и горе-долу след приключването на 605 и ХМ фаза 1 (някъде 1995/2000), и те спряха да правят истински коли, и се ориентираха рязко към безличната ширпотреба. Колкото до мотора на тоя кошник, ако е базиран на ТУ-серията (да се надяваме, ама надали), то не му е нужно и турбо дори, за да духне като прани гащи почти всяка немска тухла на колела, а пък за тия в неговият клас изобщо и не коментирам. Тия, дето разправят как 300 коня се водели преди 20 години спортни в Германия, трябва да уточнят за 300 коня ли говорим, или за 300 немски коня, че разликата не е в полза на дойчовците. Всъщност немец, като направи аналогичен по СтС, и кубатура двигател, демаражен, ИЗДЪРЖЛИВ, и икономичен, както стар истински (до 2000 година) френски двигател, тогава може да си говорим за това, че немците са започнали изобщо да строят коли. Това все още не се е случило. Французите също имат големи простотии на колела - никой не го отрича, и една от тях е точно 1.6 моторите, чиято филтърна кутия се явява и капак на клапаните, но за немските мога 10 тома роман да напиша. Практически не мога да се сетя за нито един модел немска кола, изградена по някакъв стандарт, НЕориентиран към изцеждането на последните стотинки на собственика, и в който да не е спестено всичко, което е възможно, като материали и изпълнение, просто не се сещам. Помня, че едно време имаше лаф, че за да си купиш немска кола с централно и ел.стъкла, трябва лично ка.нцлерът да ти е ходатайствал, а и те се разваляха бързо, както и днес. А това нещо от снимката е поредният "много екологичен" бок.лук, който ще замърси достатъчно, и ще бъде промит мозъка на клиента, че трябва непременно да си даде парите за него, въпреки, че старата му кола се справя дори по-добре.

Много писане за нищо, след като няма силен довод защо "старата му кола се справя дори по-добре". Карал съм много и различни марки стари и вече доста нови коли. Почти нищо в полза на старите, освен ако не са били уникални модели в кратки серии или във най-високия ценови клас. Сменят се концепциите, цменят се и изискванията (особено тези за безопастност на пътници и пешеходци). За екстри да не говорим.

С тоз миксер да ходят да се гръмнат. Наистина на дизайн са го докарали, ама на 10к км ще му издумка двигателя, че този дето се качи, ще си мисли че е ракета. Аман от този даунсайзинг, аман от миксери.

Френска полюция! Това, че ходи да зарежда до колите не го прави кола. Френска кола = гейска кола! Истинските коли са само на заден мост и поне шестак отпред ахахах всичко друго е гнусна чикия. В най-лошият случай и субару става с буксьора, всичко друго е кенеф!

1.6 кубатура ми звучи като компресор за климатик ...

Не си миш,ами си марш мелоу,а мозъка тир машрум...гъба без гънки.Да обвиняваш французите за лош дизайн е пълна безсмислица.

Ще ин скъса трътките. Peugeot rules!!!

Абе не знам колко доминира, ама с този пътен просвет от 8 см. ще береш много ядове. На тази трътка като й сложиш 15ки джанти от тези, които ще се предлагат за средните ценови нива, нормален цвят и го вдигнеш нормално нагоре, ще си изглежда една скучновата и посредствена градска кола. Сега, ако дадеш пари като за мазда 6, сигурно ще изглежда наточено, ама нерде Ямбол...

При германците 300-коньовите автомобили се смятаха за спортни преди 20+ години. И не изглеждаха по този гейски начин.

Красив не означава гейски. Карай Гоуфа и си трай там.

И 30000 коня да го направят, пак ще е кола, правена от кроасанените хора...

от лай--!