Колите на Mercedes ще ускоряват бързо само с абонамент

Mercedes-Benz ще отключи цялата мощност на електромобилите си срещу абонамент от 1200 долара.

Обратно в новината

Коментари - Колите на Mercedes ще ускоряват бързо само с абонамент | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А дали пък подобна стратегия за увеличаване на приходите на автомобилните компании няма да им изиграе лоша шега и да тласне клиентите към други марки, които не предлагат толкова "умна" маркетингова стратегия.

Тарикати, да ги е*а После що китайците превземат пазара, а..?

Едва ли. Това са модели от по над 150К. Това е все едно да си вземеш топ смартфон и да се стискаш за интернета. В този клас мишоците нямат алтернатива

В ада има специално местенце за такива "умни" меринджеи. Добре, нека се доплаща, но да е еднократно. В крайна сметка рано или късно ще се намери някой източноевропеец да "тунингова" колата с еднократно плащане за 300 долара :)

Ама никой не обича да се ебават с него.

Това се нарича рекет. Ще намалят ускорението всякя година докато не си платиш.

Нема проблеми ! .. Хакери колкото щеш .. Ще има оферти за джейлбрейк

Защо просто не го сложат с 6к отгоре при продажбата за тази екстра и така може да изкарат дори повече пари отколкото с нагло ограничаване срещу абонамент

Хайде на бас, че българските хакерчета ще намалят "абонамента" до €120... еднократно...

Добре замислено, такова чудовищно ускорение не случайно е заключено, то е по вкуса на малцина - перковци и младежи от безумно комплексираните. На счетоводителка на 50 години от Лонг Айлънд не и е нужно, нито на мъж на 40 с двете малки деца на задната седалка. На когото му трябва, ще си плати. Пък за автомобил от този клас това е дребна сума, един обяд за собственика в обедната почивка е по-скъп от цената на месец - 100 долара.

Личи си, че разбираш от материята. Защо пък някой да не спести пари и да даде на някакъв умник да пипа софтуера на автомобила? Е, при някоя грешка от това хакване колата може да ускори вместо да спре и да се разпльокаш в някоя стена (или да избиеш маса хора, вместо с 30 да ускори до 200 в центъра на града). Този клас автомобили са мощни компютри, които следят околната среда, общуват със сървърите на производителя и предават и приемат огромни количества данни. Защо си мислиш, че някой ще си рискува колата му да стане неизползваема? Имаш ли представа колко струва само една гума на такава кола? Нямаш ...

Те общуват със сървъри а ти с кой ли общуваш ......... май с кораба майка . Много филми гледаш моето момче неуко !!!

То щото тия дето имат пари ще си купят точно тоя варел Мерцедес .

защото вече са ги сложили

А за да му се отваря вратата на пътника отпред колко ще искат?

Преминаването от собственост към абонамент е мечта на всеки бизнес, и кошмар на всеки потребител. Ето така експлодира пазарът на старите коли :)

Много си глупав в разсъжденията си. Въобще не е важно на кого какво му трябва, а още повече никой не иска да чува лаишките ти квалификации. Купи си телевизор и си плащай абонамент да ти отключат цветовете...месечно. Така добре ли е?

Немските бангии какво?! Тия съвсем са откачили. Ама като има балъци...

Немските бангии какво?! Тия съвсем са откачили. Ама като има балъци...

и в момента немските фирми предлагат шаси с двигател,всичко останало е по ценоразпис до последния бутон.

То е по ценоразпис ама го плащаш само веднъж. А не всяка година по $1200. Ако колата струва $150 000, караш я 20 години и плащаш $1200 = $24 000. Значи колата сатава 16% по скъпа САМО защото може да ускорява по-бързо.

Върху мен тази маркетингова стратегия има моментален ефект. Току що отписах Мерцедес от уиш листа си. Какво е следващото? 3 долара за отключване на автомобила при всяко палене?

Защо мислиш, че "пипането" на софтуера е толкова опасно и толкова рядко като практика? В България промерно 80% от дизелите са с изтръгнат DPF и софтуерно прекодирани.

Капитализмът се гради върху седемте смъртни гряха! Като ги стимулира и екпслоатира! Не се наядохте, не се натъпкахте!

Да го духат гнусните пенсионери от мерцедес. Колите са пални боклуци, а те наглеят и искат още пари

Защото новите автомобили, каквито са и моделите на Тесла са непрекъснато свързани, това не са ти старите 20 годишни дизели. Тези автомобили са непрекъснато в интернет, проверяват за трафика, показват маршрута, имат автопилот и още много неща. Тези автомобили имат по-мощни компютри от 2-3 работни станции взети заедно, ако знаеш какво е работна станция, умчо.

Господине, хората които си купуват този клас автомобили ги карат докато им изтече гаранция най-много. За тези хора 100 долара е един обяд в ресторант, ако хапнат скромно.

Тъкмо си помислих, че това ограничение е с безкористната цел да се намалят инцидентите на пътя, вследствие на превишена скорост, а пък то какво било :)