Cadillac
Портрет на Daewoo България Daewoo Motor Corporation основава Daewoo България през юли 1996 година, като независим легален вносител на автомобили и резервни части. През последните няколко години фирмата е лидер на нашия автомобилен пазар, въпреки проблемите на фирмата - майка. Добрите цени и разнообразието на коли, което се предлага от фирмата - леки автомобили, всъдеходи и товарни автомобили, предопределя и челното й място на пазара. Daewoo България е първият представител на автомобилна фирма - производител, която предлага своя собствена лизингова схема. Daewoo България е на първо място по продажби от 1996 година насам, като досега продажбите й са над 10 хиляди нови автомобила. В настоящият момент фирмата разполага с повече от 20 представителни шоурума и 15 оторизирани сервиза във всички краища на страната. Г-н Tae-Wang Chung е директор на Daewoo България и е в страната от 1996 г. Преди да дойде у нас е обиколил повечето страни на Източна Европа. Работил е и в главното управление на Daewoo Motor в Корея. Г-н Чънг е на четиридисет години, има две дъщери, едната от които е родена в България. Щастлив е че съдбата му е позволила да работи в страна с толкова красива природа и прекрасен климат, да има чудесни български приятели. Той отговори на няколко въпроса, засягащи положението на корейската фирма на родния пазар на фона на световния. - Г-н Chung, как ще се отразят промените в Daewoo Motor върху работата на Daewoo България? - Информацията, която излиза в печата за положението на Dewoo не отговаря изцяло на реалното положение във фирмата. Истината, е че след приключилия реорганизационен процес производственият цикъл е напълно нормализиран. Проблеми във фирмата няма и след закупуването на марката Daewoo от GM. Марката Daewoo продължи да съществува. По отношение на това дали промените в Daewoo ще се отразят по някакъв начин върху българския филиал, ще отговоря, че Daewoo България e едно от водещите подразделения за Централна и Източна Европа на Daewoo Motor. На българския пазар Daewoo е сред първите от няколко години насам и това трябва да се запази така. - Във връзка с предишния въпрос, очакват ли се някакви проблеми с доставката на резервни части и сервизното обслужване на закупените автомобили в страната? - Нашите клиенти могат да бъдат сигурни, че софийският ни комплекс и веригата от 15 сервизни центъра ще продължат да обслужват професионално клиентите на Daewoo. Сервизирането на автомобилите се прави и ще продължи да се извършва само с оригинални части. Няма повод за никакво съмнение относно качеството на частите и техническото сервизиране на колите. До настоящия момент само в централната ни техническа база са вложени повече от 1 млн долара. Daewoo България една от малкото, ако не и единствената фирма в страната, която във всеки един момент разполага с резервни части на обща цена 2,8 млн. долара за всички свои модели. Това се прави с една единствена цел - максималното задоволяване на пазарните изисквания. Всички работници в Daewoo България са професионалисти. Въпреки това фирмата организира постоянно тренировъчни курсове за всички тях с една единствена цел - обслужването на клиента да е на върхово ниво. Наскоро бяха отворени още два сервиза на фирмата - единият във Варна, другият в Русе.