Skoda оправя имиджа на Volkswagen в САЩ
Volkswagen се кани да започне продажбата на Skoda на пазарите в САЩ.
Чешките коли ще имат трудната задача, да подобрят имиджа и да спасят VW от финансова катастрофа на северноамериканския пазар.
Най-големият производител на автомобили в Европа ще обяви следващата седмица нов бизнес план, който наред с подобряване на основните дейности включва инвестиции в разработка на електромобили и мобилни услуги, предава Ройтерс, цитиран от technews.bg.
Решението за навлизане на пазара в САЩ е отразено в „Стратегия 2025” на Volkswagen.
Според плановете на немците нови продукти и кампании ще помогнат за повишаване на имиджа на бранда и дори биха могли да компенсират загубите, които компанията претърпя в резултат на разкритията за манипулации с тестовете за вредни газове.
В последните осем месеца продажбите на Volkswagen в САЩ намаляха в сравнение със същия период на миналата година с над 10% и възлизат на 207 800 автомобила.
Анализаторите са скептични относно шансовете на Skoda за успех на пазара в САЩ, макар че чехите постигнаха забележителни резултати в Европа.
Позициониран по-рано като бюджетна алтернатива на Volkswagen в Източна Европа и Азия, Skoda бавно влиза в сегмента на кросувъри и ванове, които са много популярни в САЩ.
Най-големият производител на автомобили в Европа ще обяви следващата седмица нов бизнес план, който наред с подобряване на основните дейности включва инвестиции в разработка на електромобили и мобилни услуги, предава Ройтерс, цитиран от technews.bg.
Решението за навлизане на пазара в САЩ е отразено в „Стратегия 2025” на Volkswagen.
Според плановете на немците нови продукти и кампании ще помогнат за повишаване на имиджа на бранда и дори биха могли да компенсират загубите, които компанията претърпя в резултат на разкритията за манипулации с тестовете за вредни газове.
В последните осем месеца продажбите на Volkswagen в САЩ намаляха в сравнение със същия период на миналата година с над 10% и възлизат на 207 800 автомобила.
Анализаторите са скептични относно шансовете на Skoda за успех на пазара в САЩ, макар че чехите постигнаха забележителни резултати в Европа.
Позициониран по-рано като бюджетна алтернатива на Volkswagen в Източна Европа и Азия, Skoda бавно влиза в сегмента на кросувъри и ванове, които са много популярни в САЩ.