Toyota представи новото поколение на пикапа Tacoma (снимки)
Очакванията са моделът да реализира поне четвърт милион бройки в САЩ
Toyota представи най-новия си пикап - Tacoma. Тази година се навършват три десетилетия, откакто първата Tacoma дебютира в САЩ.
Вижте как изглежда новата Toyota Tacoma >> >> >>
Миналата година Toyota продаде повече от 230 000 бройки от модела, който е предназначен за американския пазар. Но следващите няколко години могат да бъдат още по-добри, тъй като новата генерация на пикапа идва с редица подобрения - включително хибридно задвижване и ново ниво на оборудване Trailhunter.
Най-интересните детайли са под капака. Toyota предлага четири различни мощности за Tacoma, започвайки с базовия модел SR. Входната точка е нов 2,4-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор, който има 228 конски сили и 329 Нм въртящ момент. Агрегатът е съчетан със стандартната осемстепенна автоматична трансмисия.
Купувачите могат да преминат по-нагоре към SR5 и да получат по-мощна версия на същия двигател с турбокомпресор, произвеждащ 270 к.с. и 420 Нм въртящ момент. Тук е достъпна и шестстепенна ръчна трансмисия с автоматично регулиране на оборотите.
Същият модернизиран двигател с осемстепенна автоматична трансмисия добавя повече сила, като мощността достига 278 к.с. и 430 Нм.
Гамата завършва с първата хибридна опция в историята на Tacoma. Тя съчетава 2,4-литровия тубро двигател с електромотор. Крайният резултат е мощност от 326 к.с. и 630 Нм въртящ момент.
Задвижването на задните колела все още е стандартно за комплекти като SR и SR5, но сега идва с диференциал с ограничено приплъзване. Моделите със задвижване на четирите колела добавят електронно контролирана двустепенна раздатъчна кутия с висока и ниска скорост, както и подобрена система за активен контрол на сцеплението с диференциал с ограничено приплъзване.
Заздравеният TRD Pro и моделите Trailhunter използват ретро надписа "TOYOTA" върху решетката. И двете версии идват с допълнителни елементи, като предна защитна плоча, хоризонтални LED светлини и уникални комбинации от колела и гуми, предназначени за офроуд. TRD Pro има черни 18-инчови джанти, обвити в 33-инчови офроуд гуми Goodyear, докато Trailhunter съчетава 18-инчови бронзови джанти със същата гума.
Новият пикап ще може да тегли ремаркета с тегло до 2 948 кг, както и да превозва товари с тегло до 775 кг.