Моделът е вдъхновен от концепцията Furia, но крайният вариант не е толкова впечатляващ. Corolla има нова радиаторна решетка и се предлага стандартно с LED фарове. Интериорът е еволюирал и е по-просторен благодарение на по-дългото междуосие от 2700 мм (+100 мм в сравнение с предшественика).
Вижте снимки >>
Toyota Corolla с нива на оборудване L, LE и S идва с четирицилиндров, 1,8-литров двигател, който развива 132 к.с. Вариантът LE Eco се задвижва от 1,8-литров агрегат с мощност от 140 к.с.
Моделите L и S са оборудвани с 6-степенна механична скоростна кутия, LE и LE Eco ще използват 7-степенна CVTi-S, а базовото ниво L получава 4-степенен автоматик.
Eco-моделът е с оптимизирана аеродинамика и се вози на гуми с ниско съпротивление на търкаляне, което е намалило разхода на гориво извън града до 5,8 литра на 100 км. Този разход е постигнат и с помощта на лека високоякостна стомана, благодарение на която новата Corolla е с тегло по-малко от 1315 кг.