Toyota Motor Company оглави класацията за най-уважавана компания за 2008 г. Проучванията за най-висока корпоративна репутация се провеждат от Reputation Institute по разработен лично от тях модел, наречен Global Pulse Model. Изследването се провежда в 27 държави и в него участват над 1000 компании. Toyota Motor Company спечели най-висок рейтинг със забележителния резултат от 85,23. На второ място се класира Google с 85,23, следван от шведските търговци IKEA и италианските майстори на шоколади Ferrero. Global Pulse Model измерва доброто чувство, доверие и уважение, които потребителите изпитват към компанията, с цел изготвяне на цялостна оценка за здравето на репутацията на компанията. Toyota спечели в 4 от общо 7-те категории, върху които се прави изследването. Toyota Motor Company е безапелационен лидер – в категорията за управление (Governance), за продукти и услуги (Products/Services), за ръководство (Leadership) и изпълнение (Performance). В други две категории - за работно място (Workplace) и за иновации (Innovation), компанията изостава едва с няколко стотни след Google за работно място и IKEA за иновации. Toyota е единственият производител на автомобили в топ 10 на класацията за „Най-уважаваните компании в света”. В сравнение с миналата година Toyota Motor Company са е изкачила с 3,74 пункта, което изстреля компанията от 6-о на 1-во място. Топ 10 на най-уважаваните компании е силно доминиран от компании за хранителни продукти като Ferrero, Kraft Foods, GrupoBimbo и Migros.