Тази година конкурсът се провежда под патронажа на заместник-министъра на околната среда и водите Йордан Дардов.“Тъй като имиджът на нашите марки в България е много важен за нас, Рено Нисан България създаде конкурса „Мастер Инициатива“, за да въвлече завършващите студенти в автомобилната проблематика и да почерпи опит от техните знания и убеждения“, сподели Лоран Бернар, изпълнителен директор на Рено Нисан България. Студентите, завършващи бакалавърска степен или записани в магистърски програми по маркетинг и мениджмънт, ще могат да изложат идейните си проекти по предложената тема пред жури, съставено от представители на „Рено Нисан България“ и нейни партньори. “Представените от студентите проекти от първото издание на конкурса бяха впечатляващи. Ние наистина вярваме, че тази програма има огромна стойност както за българските студенти, така и за „Рено Нисан “. Благодарим за проявения интерес от страна на студентите в миналогодишното издание, както и на нашите партньори - „Публисис Марк“ и „Консултим“, които направиха тази инициатива възможна!“, добави Бернар.