Японската марка лансира флагмана си като спортен седан. За Северна Америка луксозният автомобил вече се предлага във версиите 3,5 S и 3,5 SV, като ще зарадва първите си клиенти през лятото. 3,5-литровият 6-цилиндров двигател вече приютява 290 "коня" - с 35 повече от своя предшественик. Към него се вгражда напредничавата доработена трансмисия Xtronic CVT, с която можете да местите предавките от пера на кормилната колона. Тя предлага и нов режим - Ds mode, с който превключването става по-спортно.
Автомобилът стъпва стандартно на 18-цолови джанти, а 19-ките са опция. Натъпкан е с електроника, като в оборудването му влизат луксозна аудиосистема с 9,3 гигабайта твърд диск, камера за задно виждане, вградена навигация, която информира за трафика, гласови команди, кожа, iPod съвместимост и т.н., и т.н.
Друга новост от японската компания е Denki Cube, който все още е концепция, но шефове на компанията потвърдиха новината, че от пролетта на 2009 г. дилърите на Nissan ще го включат в ценовите си листи. Засега електромобилът ще се предлага само в САЩ и ще се задвижва от електромотор и литиево-йонна батерия. Авангарден е не само външният му вид с кубообразна форма и предница като на типичен робот, а и интериорът с неизброимите възможности за моделиране на вътрешното пространство. Заимствани са технологии от студията Pivo, която наскоро се прероди във второ превъплъщение.
Третата премиера на Nissan на NYIAS 2008 е на концептуалния кросоувър Forum, който се показва за първи път на изложение. Семейният ван изпъква не само с футуристични решения в екстериора и интериора, но и с изключителен комфорт. Интересното е, че Forum е дизелов, а този тип задвижване не е на мода в САЩ. Той е с предно предаване и вече споменатата Xtronic CVT. 7-местен е и предлага всичко, за което можете да се сетите от мултимедии и навигация през 3-измерно табло и лукс.