На второ място е компанията Hyundai. Тя пуска на американския пазар своя флагман Grandeur под названието Azera. Любопитното е, че именно така се нарича лекарство против алергия. Следващата жертва на „кръстниците” е Saturn Vue, чието име е замислено като асоциация с думата View и би трябвало да навежда притежателя си на мисълта за пътешествия, покоряване на нови места и всевъзможни екскурзии. Има само един малък недостатък- така се казва китайски клан, който живее в южните части на страната и който трудно може да бъде добра специфика за една кола. И японците от Toyota се заиграват с думите, а именно с Toyota Yaris. Съществува предположение, че това е заигравка с името на френската столица, но не е съвсем ясно каква е целта. Все пак, „перлата в короната” се пада на Toyota Venza. Производителите обявяват, че Venza е производна от думите «venture», което се превежда като „рисковано начинание” и от името на трасето Monza от Формула 1. Вижда се, че подтекстът е насочен към екстремните преживявания, които тази кола би трябвало да предостави. Не е ясно, обаче, какво общо има тук италианската писта Autodromo Nazionale Monza.