След толкова ще бъде готова и серийната версия на колата, от която ще бъдат произведени двайсет и два броя. Разликата между нея и състезателната версия щяла да бъде минимална според думите на Кристоф Шварц, инженер от GreenGT. Вероятно тя ще се усеща най-вече в настройките на електрониката. Автомобилът ще бъде изграден върху карбоново шаси, отговарящо на изискванията на Международната автомобилна федерация (FIA). Към него ще бъдат монтирани панелите на каросерията, изработени от фибростъкло. Задвижването ще е задно и за него ще се грижат два електрически мотора, всеки с мощност 100 кВт, захранвани от двойка литиево-йонни батерии, дозареждани от слънчеви батерии. Вижте снимки Между 350 и 400 к.с. ще е сумарната мощност в автомобила. От 0 до 100 км/ч суперколата ще ускорява за около 4 сек, а максималната й скорост ще е 275 км/ч.