Daimler е най-скъпата германска марка, съобщава икономическият седмичник „Виртшафтсвохе“, позовавайки се на изследване на „Semion Brand-Broker“. Втори в класацията е химическият концерн BASF. Стойността на неговата търговска марка е 19,1 милиарда евро. Третото място също е заето от друг химически гигант - „Bayer“, който е оценен на 18,8 милиарда евро. Най-голям растеж за последните пет години е регистрирал германският производител на спортни стоки „Puma“. Стойността на неговата търговска марка е нараснала със 112% и в момента е 684 милиона евро. Най-много е загубил „Simens“. От 2002 г. до 2007 г. стойността на марката му е паднала с 32% и днес е 7,369 милиарда евро. „Semion Brand-Broker“ е определил стойността на марките, изчислявайки приноса им за печалбите на компаниите. За да установят това, експертите са оценили юридическата защита на марките, какъв дял заемат на пазара и какъв имат техните конкуренти. Не малка роля играе и имиджът на компанията.