За последните 18 години Dacia е продала 7,5 милиона автомобила, а продажбите към частни клиенти нареждат марката на 3-то място в Европа. Сега румънката марка представя нов поглед върху модерността, автомобилна визия, приветствана от нарастващ брой клиенти, които имат пари, но ги харчат разумно, държат на свободата и семплите удоволствия и избягват свръхконсумацията.

Компанията е решила да засили акцента на своята визия без да прави промени в своята формула за успеха - перфектното съотношение качество-цена.

За да направи това, през последните месеци марката възприе нови идентичност, лого, дилърства, дизайн и цветове.

Надеждността и здравината са два от основните компоненти, които задвижват успеха на Dacia. Лоялността на клиентите е най-добрият пример за това: във Франция те използват своята Dacia средно 8 години и 60% от тях я сменят с друга Dacia. Друг пример е гаранцията за най-добро съотношение цена-качество на Dacia: остатъчната стойност на автомобилите Dacia е приблизително с 10 пункта по-висока от средната стойност на неспециализирани конкуренти.

Новите модели на марката ще бъдат по-екологични и красиви, но ще продължат да са все така надежди и достъпни, обявяват от Dacia.

Румънците споделят и някои от конкретните си планове за това.

Новото поколение на Duster ще е с общо 20% рециклирана пластмаса в себе си.

Dacia ще консолидира своята гама от модели, предназначени специално за офроуд шофиране. Jogger ще е сдобие с къмпинг версия, включваща удобно двойно легло.

Достъпната електрификация също е един от акцентите на марката.