След като миналата година във Франкфурт немската компания Artega показа първия си модел като концепт, сега, отново в Женева, моделът GT е готов за серийно производство. Цената му е 80 000 евро, а годишният капацитет - 500 бройки. Отговорен за дизайна на купето е небезизвестният Хенрик Фискер. Под оформената от него карбонокомпозитна черупка работи техника, идваща от гиганта Volkswagen Group и топ версията в гамата на семейство Passat - R36. Двигателят, взет от Passat R36, е атмосферен V6, куплиран с 6-степенна DSG трансмисия. Пространствената алуминиева рама, подсилена с конструкция от стоманени тръби, е изключително устойчива на усукване. Масата на автомобила е около 1100 кг. При 300 “коня” мощност това означава 3,6 кг/к.с. Подобно съотношение мощност/маса притежава Carrera Turbo! Пет са секундите, необходими за достигане на 100 км/ч, а максималната скорост е 270 км/ч. В интериора най-любопитно е оформлението на контролните уреди на арматурното табло. Скоростомерът и оборотомерът са „обединени” в общ корпус, наподобяващ аналогов часовник. Голямата стрелка отмерва оборотите, докато малката сочи надолу, към скалата с километрите.