Автомобилната журналистка и главен редактор на онлайн списание "Твоят Бизнес" - Ина Георгиева, стана първата българка член на журито на международния конкурс "Световен женски автомобил на годината" - Women's Worldwide Car of the Year (WWCOTY). Тя има над 25 години опит и практика в автомобилната журналистика и е една от малкото дами в България, които професионално се занимават в сферата на популяризирането на автомобили. В списанието "Твоят Бизнес" още от самото му създаване преди 21 години, Ина Георгиева води собствена рубрика за представяне на нови модели автомобили. Заедно с това преди 6 години създава уникалния проект "Истинската скорост на жените" - годишно луксозно списание и онлайн платформа за успешни дами и нови автомобили.

"Световен женски автомобил на годината" е единственият конкурс за автомобилни награди в света, чието жури е съставено само от жени автомобилни журналисти. Организацията е създадена от новозеландската автомобилна журналистка Санди Мъри през 2009 г., която днес е почетен президент, а Марта Гарсия от Испания е изпълнителен президент. С включването на Ина Георгиева журито вече има 79 членове от 56 държави от целия свят.

"За мен е чест да бъда член на световното жури на най-престижната автомобилна женска организация", сподели Ина Георгиева. "Щастлива съм, че има други дами като мен, от различни части на света, които упорито работят в сферата на автомобилите. Все пак днес половината от шофьорите на планетата са жени. Затова мнението на жените в автомобилната журналистика е изключително важно", допълни Георгиева.

Уникалната награда "Световен женски автомобил на годината" има за цел да избере най-добрите автомобили на годината и да даде глас на жените в автомобилния свят. Критериите за гласуване се основават на същите принципи, които ръководят всеки шофьор при избора на автомобил. Членовете на журито не избират "Женска кола", тъй като колите не са специфични за пола. Основните критерии при селекцията на автомобилите, които се вземат предвид при гласуването, са дизайн, лекота на шофиране, безопасност, качество, цена, отражение върху околната среда и други.