Определено като "по-прогресивно и съвременно от своя предшественик", модернизираното лого подчертава девиза на Audi - "Напредък чрез технология" (Vorsprung durch Technik).
Според Петер Шварценбауер от управата на компанията "мотото е откровено обещание към нашите клиенти и задължение на всички служители на Audi да предлагат все по-иновативен дизайн и по-ефективни задвижвания във всички вълнуващи проекти, които ни предстоят".
 Германците са направили някои дребни модификации на емблемата. Четирите кръга в новото лого са по-големи, доста по-дебели и изглеждат по-триизмерни.
Сравнете старото с новото лого
Добре познатите четири колелца са се появили през 1932 година и в началото са символизирали съюза на четирите автопроизводителя - Audi, Horch, DKW и Wanderer.