Аеродинамичният кит включва брутална предна престилка и по-злобна интерпретация на серийната радиаторна решетка. Отзад четирите изпускателни накрайника са заобиколени също от нова престилка, а между тях е разположена защитна планка за пода. Калниците са раздути, за да поберат големите 20 инча гуми, обути на фирмените алуминиеви колела от типа BR. Промените по механиката и в техническите характеристики зависят основно от началната модификация на заводския модел. Двулитровият TDI е с повишена на 190 к.с. мощност (от 170 к.с. заводски), благодарение на модула ABT Power. 3,0-литровият вариант, също дизел, генерира 310 к.с. (при 240 серийно) с ABT Power S модула. Бензиновият 2,0 пък е „напомпан” до 240 к.с. от начална стойност 211 к.с. Допълнение към повишената потентност на моторите е опционалното въздушно окачване със системата ABT Level Control. Ако изберете стандартната компановка, ще получите спортни пружини и снижен клиренс. Спирачната система е сменена, напълно адекватна и с 380 мм си дискове спира бързия SUV без проблем.