За 2008 г. отново най-продаваният сегмент в страната е truck, в който са включени пикапите, SUV и кросоувърите. Поради увеличените цени на горивата и финансовата криза, продажбите в сегмента truck са намалели значително с 24,9% до 6 864 215 бройки. Продажбите на леки автомобили са паднали по-малко - с 10,4% до 6 326 680 бройки. Общо в САЩ са продадени 13 190 895 превозни средства, което е с 18% по-малко от 2007 г. Повечето марки отбелязват спад на пазара, единствено Mini, поделението на Toyota - Scion, и Subaru отбелязват ръст съответно с 28,6%, 0,8% и 1,4%. Пазарите в Мексико и Канада, които допълват Северноамериканския континент, са останали относително по-стабилни. В Мексико продажбите са намалели с 6,8%, като там по-продаван е класът на леките автомобили (-6,9%) отколкото trucks (-6,5%). Интересно е, че в Мексико на второ място по продажби е Nissan, реализирал 212 022 автомобила, само с 356 коли по-малко от General Motors. Агенция Speed-Press Продажби на автомобили в САЩ Производител 2008 г. 2007 г. +/- в % Chrysler 1,447,736 2,076,062 -30.3 Ford 1,868,919 2,330,317 -19.8 General Motors 2,934,492 3,791,839 -22.6 Acura 144,504 180,104 -19.8 Audi 87,761 93,508 - 6.1 BMW 249,113 293,795 -15.2 Honda 1,284,261 1,371,438 - 6.4 Hyundai 401,742 467,009 -14.0 Infiniti 112,989 127,038 -11.1 Isuzu 4,758 7,098 -33.0 Jaguar 14,991 15,683 - 4.4 Kia 273,397 305,473 -10.5 Land Rover 29,207 49,550 -41.1 Lexus 260,087 329,177 -21.0 Mazda 263,949 296,113 -10.9 Mercedes-Benz 224,903 253,173 -11.2 Mini 54,077 42,045 +28.6 Mitsubishi 97,257 128,993 -24.6 Nissan 838,361 941,200 -10.9 Porsche 26,035 34,693 -25.0 Saab 21,368 32,711 -34.7 Scion 113,904 130,181 +0.8 Smart 24,622 n/a +0.2 Subaru 187,699 187,208 +1.4 Suzuki 84,865 101,884 -16.7 Toyota 1,843,669 2,161.467 -14.7 Volkswagen 223,127 230,572 -3.2 Volvo 73,102 106,213 -31.2 Trucks 6,864,215 7,658,395 -10.4 Леки коли 6,326,680 8,426,149 -24.9 Общо 13,190,895 16,084,544 -18.0