Това съобщи Асоциацията на японските автомобилни производители, цитирана от ДПА. За периода януари - септември японските автомобилни компании са продали 279 540 коли. Подобен спад е отчетен и в регистрациите на превозни средства, произведени в Япония. През 2006 година японските производители на автомобили си осигуриха пазарен дял от 12,1 процента, но след няколкогодишен растеж той започна да спада. Въпреки това говорителят на Асоциацията на японските автомобилни производители Андреас Мекел изрази увереност за бъдещите продажби на японски коли, заявявайки, че "има потенциал за високи продажби". Той отбеляза, че продажбите на автомобили като цяло са намалели през първите девет месеца на годината. До септември в Германия са били регистрирани малко над 2,3 млн. нови превозни средства - понижение с 8 процента спрямо същия период на миналата година, посочва ДПА.
Дюселдорф, ДПА/БТА