Той ще е с един сегмент под легендарния суперавтомобил Veyron и съответно ще е два пъти по-евтин. В момента Bugatti търпи загуби, а продажбите на новия модел биха могли да стабилизират незавидното финансово положение на автомобилния производител. Близо 400 млн. евро е похарчила компанията майка Volkswagen, в чието портфолио влиза Bugatti, за разработването на знаменития Veyron. Около 4 млн. евро е себестойността на модела, докато на пазара той се продава срещу далеч по-малко. Очакваме и версия на Veyron с каросерия тарга, която ще бъде произведена в лимитирана серия от 80 екземпляра. Миналата година Bugatti обяви и евентуален старт за четириврат седан с пълноприводно предаване и двигател с максимална мощност в размер на 950 к.с., ала проектът не получи благословия от страна на Volkswagen, след което Томас Бшер, оглавяващ луксозната марка, напусна поста си.