До момента автомобилът се предлагаше като хечбек с три и пет врати, като комби и купе-кабриолет. От тях до момента в цял свят са продадени над 5.5 млн. екземпляра, като това стана най-продавания модел на "Пежо". 206 седан беше представен на автомобилния салон във Франкфурт през есента на 2005 г. Автомобилът се сглобява в Техеран, в завода Iran Khodro 206 седан е с 35 см.по-дълъг от хечбека и вече е 4.19 м., при широчина 1.66 м. В резултат, обемът на багажника е увеличен със 139 литра до 384 литра. Автомобилът се предлага с два бензинови двигателя 1.4 литра (75 к.с.) и 1.6 литра с мощност 110 к.с. И двата мотора отговарят на еконормата Евро 4 и могат да работят с бензин с различно октаново число. По-малкият агрегат се оборудва с пет-степенна механична скоростна кутия, а по-големият може да се поръча с четири-степенна автоматична, с възможност за ръчна смяна на предавките. Предвид лошото състояние на пътищата неговият клиренс е увеличен с два сантиметра в сравнение с хечбека и са поставени ограничители на хода на амортисьорите. Освен това под двигателя е монтирана защитна кора. 206 седана серийно се оборудва със система против блокиране на колелата (ABS), както и за подпомагане при внезапно спиране (AFU). В базовото оборудване са включени още фарове за мъгла, две въздушни въглавници, хидроусилвател на волана, предни електрически стъкла, централно заключване и радио CD с управление от волана.