Продажбите на изцяло електрически коли обаче се увеличават повече от два пъти, обяви германската автомобилостроителна корпорация, предава ДПА, цитирана от БТА. 

В резултат на това делът на изцяло електрическите BMW и Mini достига близо 10 на сто от общите продажби. Целта е през настоящата година той да се повиши до 15 на сто, обяви компанията.

Голям е броят на поръчките за електрическите модели на BMW - i4,iX и i7, съобщи говорител на корпорацията. Тя не уточни какъв е обемът на входящите поръчки за моделите Mini Cooper SE и BMW iX3. 

Групата е продала 2,1 милиона автомобила от основната си марка, BMW, при 2,2 милиона през предходната година. 

Недостигът на полупроводници, ограничителните мерки срещу разпространението на КОВИД-19 в Китай и инфлацията в Европа забавиха производството и търсенето на автомобили през миналата година, отбелязва ДПА.