Твърди се, че "дългогодишният автомобилен проект" на Apple ще се реализира до 2025 г. като електромобил без конвенционално управление, който може автоматично да превозва пътници. Към богатия екип от експерти на компанията, работещ по инициативата, наскоро се присъедини ветеран от индустрията с 20-годишен опит в Lamborghini.

Според Bloomberg Луиджи Тараборели се е преместил в Apple от тази италианска компания, която наскоро ръководеше разработването на шасито и ходовите характеристики на суперавтомобилите на известната марка. Urus, Huracan и Aventador, както и малките серийни версии на тези суперавтомобили, са създадени с неговото пряко участие. Очевидно в Apple Луиджи Тараборели ще отговаря за подобряването на пътните характеристики на автомобилите, ако запази специализацията си и на новата си работа.

Както обяснява Bloomberg, стотици бивши специалисти от Tesla, Rivian, Waymo, Volvo и Mercedes-Benz вече работят под крилото на Apple, а Tesla, McLaren, Porsche и Aston Martin са готови да проектират бъдещи автомобили за марката. Въпреки това Apple се сблъсква с голямото текучество на персонала в тази област. През 2018 г. например Дъг Фийлд се присъедини към редиците на автомобилните специалисти от Tesla, но наскоро подаде оставка от Apple и зае позиция във Ford Motor.