31 |
0
Tesla започна да продава луксозни тапицерии
За създаването им се използват екологични материали – нишки от бамбук.
Въпреки че на някои пазари продуктите на Tesla формално са в премиум сегмента, качеството на изработката и интериорният им дизайн отстъпват на продуктите на повечето "старомодни" автомобили. Главният дизайнер на компанията - Франц фон Холцхаузен е готов да поправи този пропуск. Той е разработил екологичен еквивалент на кожата за интериора на електромобилите.
Високотехнологичният материал се основава на бамбукови влакна, които са най-бързо възстановяващият се вид органична суровина и представляват 83% от състава. Материалът, символично наречен Banbu, не само има мекота, подобна на агнешка кожа, но и тежи много по-малко от кравешката, което е важен критерий за електрически автомобил.
Клиентите могат да избират между четири цвята на тапицерията, които могат да се комбинират във всякакви комбинации. С шиенето на интериора на електрическите автомобили ще се занимава Unplugged Performance, която има опит в тази област.
Франц фон Холцхаузен, създател на Tesla Model S, Model X, Model 3 и Model Y, е оценил тапицерията до 29 995 щ. долара. Американските клиенти могат да поръчат предварително тапицерията, докато европейците ще получат услугата едва през следващата година.
В бъдеще тази опция ще се появи и за собствениците на второто поколение Cybertruck и Roadster. Тъй като главният дизайнер на Tesla е пряко ангажиран с проектирането на интериора на серийните електромобили на основното си работно място, неговата собствена компания би трябвало да се справи с адаптирането на луксозната версия на кабината без особени проблеми.
Високотехнологичният материал се основава на бамбукови влакна, които са най-бързо възстановяващият се вид органична суровина и представляват 83% от състава. Материалът, символично наречен Banbu, не само има мекота, подобна на агнешка кожа, но и тежи много по-малко от кравешката, което е важен критерий за електрически автомобил.
Клиентите могат да избират между четири цвята на тапицерията, които могат да се комбинират във всякакви комбинации. С шиенето на интериора на електрическите автомобили ще се занимава Unplugged Performance, която има опит в тази област.
Франц фон Холцхаузен, създател на Tesla Model S, Model X, Model 3 и Model Y, е оценил тапицерията до 29 995 щ. долара. Американските клиенти могат да поръчат предварително тапицерията, докато европейците ще получат услугата едва през следващата година.
В бъдеще тази опция ще се появи и за собствениците на второто поколение Cybertruck и Roadster. Тъй като главният дизайнер на Tesla е пряко ангажиран с проектирането на интериора на серийните електромобили на основното си работно място, неговата собствена компания би трябвало да се справи с адаптирането на луксозната версия на кабината без особени проблеми.