50 Москвича дефилираха в Хасково
Около 50 леки автомобила от марката "Москвич" дефилираха уикенда в град Хасково.
Автомобилите участваха на Национален събор на ретро автомобилния клуб на руския бранд, провел се на 11 юни.
На паркинга до комплекс "21- век" се събраха много любопитни зрители, които с интерес оглеждаха колите, техните мотори и салон. Най-старият автомобил в парада е произведен през 1957 година и е от серията "402", а най-новите са от 90-те години на миналия век.
Вижте снимки от събитието >> >> >>
"Проявата е ежегодна. Събираме се собственици на Москвичи от цяла България. Особеното на Москвича е, че той е емоционално свързан с душата на българина", коментира председателят на клуба Красимир Тасев от Варна.
Той обясни, че е ходел много на различни ретро-паради с много скъпи марки, но хората се спират повече да гледат неговата кола. Обяснението ,според него е, че родители и прародители на всеки от нас били притежатели на произвежданото през соца превозно средство.
Поддръжката на марката не е трудна, но проблем вече са резервните части, каза в отговор на въпрос на БТА Тасев.
На паркинга до комплекс "21- век" се събраха много любопитни зрители, които с интерес оглеждаха колите, техните мотори и салон. Най-старият автомобил в парада е произведен през 1957 година и е от серията "402", а най-новите са от 90-те години на миналия век.
Вижте снимки от събитието >> >> >>
"Проявата е ежегодна. Събираме се собственици на Москвичи от цяла България. Особеното на Москвича е, че той е емоционално свързан с душата на българина", коментира председателят на клуба Красимир Тасев от Варна.
Той обясни, че е ходел много на различни ретро-паради с много скъпи марки, но хората се спират повече да гледат неговата кола. Обяснението ,според него е, че родители и прародители на всеки от нас били притежатели на произвежданото през соца превозно средство.
Поддръжката на марката не е трудна, но проблем вече са резервните части, каза в отговор на въпрос на БТА Тасев.