Промени по външния вид на автомобила не са правени, а едва ли някой счита, че те са били нужни.

Механиката обаче е сериозно обновена. Крайният резултат е, че колата е станала със 107 конски сили по-мощна и с 130 килограма по-лека спрямо оригинала.

Officine Fioravanti ремонтира буталата и разпределителните валове на 12-цилинндровия двигателя. Оригиналното механично впръскване на гориво е заменено с електронно управлявана система. Силовата установка вече има червена линия от 9 000 оборота в минута, вместо оригиналните 6 700 оборота.

Обновената класика има 492 к.с. и максимална скорост от 320 км/ч.

За повече сигурност на пътя и по-модерно шофьорско изживяване, спирачките са сменени с върхов модел на Brembo, а амортисьорите са напълно нови.

В интериорът пластмасата е премахната и заменена с алуминий, но Officine Fioravanti не са монтирали дигитално табло и са останали духът на салона непроменен.