Моделът се отличава със сини акценти около решетките на бъбреците и модифицирана долна част на бронята. Същите сини акценти могат да се видят отстрани под вратите, както и отзад на задната броня. Като цяло, iX1 изглежда почти точно като обикновения X1 с ДВГ.

iX1 изоставя двигателите с вътрешно горене за чисто електрическо задвижване с два електромотора, по един за всяка ос. Комбинираната мощност на системата е 313 конски сили и 494 Нм въртящ момент. Това превръща iX1 в един от най-мощните членове на семейството X1 от трето поколение.

Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5,7 секунди.

Батерия от 64,7 kWh, монтирана на пода, съхранява електрическата енергия, която трябва да е достатъчна за пробег между 413 и 438 км.

Новата технология за бързо зареждане на BMW позволява 70 процента от батерията да се презареди за 29 минути.

Продажбите в Европа ще стартират от октомври тази година.