Заедно с вносителите Миркат ООД японците ще демонстрират новите си адвенчъри. По-точно те ще бъдат представители на легендарната фамилия V-Strom. Но ще видим и друг още по-легендарен бързак – Hayabusa, а също и спортният турер GSX-S 1000 GT.

DL 650 A V-Strom и DL 650 XT V-Strom 


Който и фен на пътешествията с мотоциклет да помолите да изброи петте най-добри адвенчъри, в неговата петица непременно ще присъства моделът Suzuki V-Strom 650. Мотоциклетът е с обновен дизайн и продължава да съчетава най-добрите характеристики на ADVENTURE серията на Suzuki. Това е забележителна машина, с която може да се стигне до всяко място в града или в планината. Стане ли дума за задача, предизвикателство, приключение, то това е V-Strom 650 - вечният пътешественик. Готов е за нова дестинация и всеки пък доставя максимална наслада от ездата. Моторът е с V2 четиритактов двигател с обем 645 куб. см, мощност 71 к.с. при 8800 об/мин. и максимален въртящ момент от 62 Нм при 6500 об/мин. Байкът е с височина на седалката от 83,5 см, обем на резервоара 20 л и тегло 216 кг.

DL 1050 A V-Strom и DL 1050 XT V-Strom 

Тези два модела са по-тежката категория в семейството адвенчъри на Suzuki. Новият V-Strom 1050 отправя покана за вълнуващо приключение, радва окото с елегантния си силует, а безграничните му възможности превръщат всяко пътешествие в незабравимо изживяване. В дизайна му има елементи на легендарния пустинник DR-Z и на големия офроудър DR-BIG. Оборудван е с пълен пакет системи, които гарантират максимална сигурност и комфорт: Motion Track Brake System, Hill Hold Control System, Slope Dependent Control System, Cruise Control System, Load Dependent Control System, Traction Control System, Suzuki Drive Mode Selector (SDMS), Ride-by-wire Electronic Throttle System, Suzuki Easy Start System, Suzuki Clutch Assist System (SCAS), Low RPM Assist, Dual Spark Technology. Моторът е с V2 четиритактов двигател с обем 1037 куб. см, мощност 101 к.с. при 800 об/мин. и максимален въртящ момент от 101 Нм при 4000 об/мин. Моторът е с височина на седалката от 83,5 см (82,5-88 см), обем на резервоара 20 л и тегло 236 кг.

SV 650 A


SV650 (abs) бързо се превръща в любим мотоциклет на хиляди мотористи по целия свят още със своята първа поява през далечната 1999 г. Сега новият байк вече е значително подобрен, благодарение на технологични иновации. Сред тях са система за лесно стартиране, асистент за потегляне при ниски обороти, леко шаси – само 197 кг, LCD дисплей и съвременeн елегантен дизайн, подвластен на концепцията "Clean, Slim and Simple". Този универсален мотоциклет определя нови стандарти за комфорт и икономичност. Двигателят Dual Spark 90°V-Twin е четиритактов, с обем 645 куб. см, мощност 76 к.с. при 8500 об/мин и 64 Нм въртящ момент при 8100 об/ мин. Височината на седалката е 78,5 см, а обемът на резервоара 13,8 л.

GSX-S 1000 GT 

Няма начин на щанда на Suzuki да не присъства новият GSX-S1000GT. Това е най таченият спортен турер от поколения мотористи. Той е с подсилени характеристики и ДНК от супер спортните мотори. Новият модел е проектиран така, че да бъде удобен във всекидневието, но също и да осигурява комфорт и стабилност при високи скорости и дълги пътувания. Две ключови характеристики за концепцията са гордост. Той има иновативен електронен контрол за оптимизиране на представянето и първият 6,5-инчов цветен TFT LCD екран с възможност за свързване със смартфон.

Двигателят е четиритактов с 999 куб. см, 4-тактов DOHC с водно охлаждане, с четири клапана. Доставя изобилие от мощност – 152 к.с. при 11 000 об/в мин., но и в целия си работен диапазон. Има плавни характеристики на въртящия момент от 106Нм при 9250 об/мин, които работят линейно от ниски до върхови обороти, осигурявайки вълнуващо усещане за ускорение. Двигателят е монтиран върху лека, но много здрава рама, което прави GSX-S1000GT по-лесен за използване при всекидневно каране, като същевременно увеличава стабилността по пътища със завои и магистрали.

За да се намали умората при пътувания на дълги разстояния, GSX-S1000GT използва ръкохватки с гумени демфери и подсилени гумени стъпенки, които редуцират до минимум вибрациите, предавани от шасито на мотора. Освен това кормилото е разширено и ръкохватките са разположени по-близо до моториста, за по-голямо удобство при изправена позиция спрямо предшественика си. Аеродинамичното челно, ветроупорно стъкло и специалните седалки също допринасят за комфорта.

Височината на седалката е 80 см. Теглото на машината е 266 кг. Моделът разполага с различни фино настроени електронни системи като:

• Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) с избор между три различни режима, които променят характеристиките на двигателя
• обновената Suzuki Traction Control System (STCS) – вече с 5-режима за контрол на сцеплението (+OFF настройка) е проектирана да осигури по-голяма стабилност за уверен контрол с по-малко напрежение и умора.
• Круиз контрол, който поддържа зададена скорост без да подавате газ, а това прави пътуването по магистралите изключително комфортно и т.н.

GSX-S1000GT е първият мотоциклет на Suzuki, който е снабден с 6.5-инчов цветен TFT LCD екран с инструменти. Чрез превключване на настройките за дневен (бял) и нощен (черен) режим на показване, той увеличава видимостта по всяко време и при всяка ситуация на каране. Чрез свързване на смартфони с инсталирано приложение „SUZUKI mySPIN“, мотористът има достъп до съдържание като карти, възпроизвежда музика, осъществява телефонни обаждания и т.н. Приложението е съвместимо както със смартфони с iOS, така и с Android.

GSX 1300 R Hayabusa 

„Соколът скитник“ Hayabusa винаги е бил гордостта на Suzuki. Затова хиляди почитатели на легендарната машина бях адски разочаровани, когато от Хамамацу обявиха, че спират мотоциклета. Но това се оказа само рестарт или по-скоро прераждане. Както бе казано „сбогом“, така от компанията приветстваха с „добре дошъл“ още по-напет Hayabusa.

Новото поколение Hayabusa просто надмина очакванията . То е разработено не само с цел постигане на още по-високо ниво на максимална производителност, като същевременно отговаря на строгите стандарти за емисии Euro 5, но и за да спечели сърцата на своите верни фенове. От първото си пускане на пазара през 1999 г., Hayabusa постоянно предлага на своите почитатели изключителна мощ, буйно присъствие и безкрайна сила. Новата Hayabusa безпроблемно продължава своето наследство като върховен спортен мотоциклет.

"Рафинираният сокол" се завърна.


Двигателят е четирицилиндров с обем 1340 куб. см. Мощността му е 190 к.с. при 9700 об/мин., а въртящият момент – 150 Нм при 7000 об/мин. Височината на седалката е 80 см, обемът на резервоара 20 л, а теглото 264 кг.

Moto Expo 2022 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт в зала Асикс Арена от 15 до 19 април. Вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.

Цени Билети: На място: 12 лева /събота и неделя/; 10 лева /делничен ден/; Деца от 12 до 18 години – 6 лева; Онлайн – /2 лв. отстъпка за онлайн закупуване/: 10 лева /събота и неделя/; 8 лева /делничен ден/;

Хора с увреждания – Безплатно; Деца от 12 до 18 години – 4 лева. Деца до 12 години с придружител – Безплатно.