На изложението за потребителска електроника (CES) в Лас Вегас, един от най-големите подобни форуми за широката публика в света, компанията показа своята Vision-S 02 - нова версия на първия си прототип, тестван по пътищата, предават Франс прес и Киодо.

Групата, по-известна със своите телевизори и с конзолите си за видеоигри PlayStation, ще създаде през пролетта филиал Sony Mobility.

С този нов бранд Sony възнамерява да проучи възможностите за инвестиране на пазара на електрически превозни средства, се уточнява в комюнике на групата.

Vision-S 02 е снабден с вътрешни и външни сензори за изображения с цел подобряване на безопасността и се използва от Sony за тестване на нейните технологии за автономно управление без шофьор. Тази версия е насочена и към забавленията, като в седалките са вградени високоговорители, създаващи 3-D звуково поле, посочва Киодо. Sony е водещ разработчик на сензори за изображения.

Секторът на електрическите превозни средства все още е много малък: едва 3 процента от продажбите в САЩ. Той обаче поражда огромен интерес и инвестиции.