Тя носи името Turbo GT, като ще се предлага единствено в купеобразен вариант, тоест това ще бъде Cayenne Coupe, предава Automedia.

Под капака на автомобила е поставен 4,0-литров битурбо V8 с мощност 640 к.с. и 849 Нм въртящ момент. Същия мотор се поставя и на Cayenne Turbo Coupe, но при новата версия той е получил преработени колянов вал, бутала и свързващи щанги, както и нова ангренажна верига.

Мощността се предава чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия, която също е преработена за по-бърза смяна на предавките. Има и раздатъчна кутия с водно охлаждана със система Porsche Traction Management. Това позволява на Turbo GT да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,1 секунди и да развие максимална скорост от 299 км/ч.

Трикамерното окачване на най-бързия Cayenne е със 17 мм по-ниско и с до 15% по-твърдо в сравнение с версията Turbo. Кросоувърът получава различни настройки на кормилното управление, на динамичния контрол на шасито и на системата за векторизация на въртящия момент.

Cayenne Turbo Coupe е поставен на 22-цолови джанти, които са по-широки отпред. Автомобилът получава персонализирани гуми Pirelli P Zero Corsa, както и керамично-композитни спирачки. Покривът, капакът на задния дифузьор и задното крило са от въглеродни влакна. Адаптивният спойлер има 51-милиметров капак, който е два пъти по-голям от този на Cayenne Turbo Coupe.

Двете изпускателни тръби с овална форма излизат близо до центъра на задната част. Те са от титан и нямат централен ауспух, което позволява намаляване на теглото с около 18 кг.

В салона има 4 места – разположение 2+2, като предните се регулират в 8 посока. Всички седалки са с перфорирана алкантара с контрастни шевове. На всяка подглавница е бродиран надпис „Turbo GT”. Това е и първият модел на Porsche, оборудван с новата информационно-развлекателна система PCM 6.0.

Porsche Cayenne Turbo GT вече може да бъде поръчано, като доставките ще стартират от средата на септември. Цените в Германия започват от 196 078 евро.