Дори базовото BMW 520i има три и половина пъти по-малка мощност (181 к.с.) в сравнение с M5 CS, а освен това е два пъти по-евтин, предава Automedia.

Ако обаче имате финансови възможности, то този суперседан е за вас. Автомобилът предлага ускорение на нивото на хиперкола, въпреки че тежи 1825 кг. и това не е само на книга, но и на теория, както става ясно от публикувано в YouTube-канала AutoTopNL видео. То е заснето на участък от автомагистрала в Германия, на който няма ограничения на скоростта.

Цифрите говорят сами за себе си. Най-мощната и най-бърза модификация на M5 ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,98 секунди, но още по-впечатляващ е спринтът до 200 км/ч, който отнема 9,67 секунди (с 0,6 секунди по-бързо от обявеното от BMW). С включен лънч-контрол седанът изминава 1/4-миля за 10,64 секунди.

Мощността на 4,4-литровия туин-турбо V8 двигател на M5 CS, който в случая развива 635 к.с., се вижда най-ясно във второто ускорение на аутобана, при което седанът без особени усилия постига и дори надхвърля максималната скорост от 305 км/ч. Това е сериозно постижение, като се имат предвид размерите и теглото на модела. Но е и поредното доказателство, че добрият стар двигател с вътрешно горене все още не е казал последната си дума.