Представител на японския производител заяви, че марката ще продължи да залага на седани, въпреки че потребителите купуват все повече всъдеходи и SUV-модели.

"Инвестирането в седани е добро решение в дългосрочен план, тъй като за тях все още има голям пазар. През последните години продажбите им наистина спаднаха, но сега вече се стабилизират", коментира представител на Toyota.

В компанията смятат да се възползват от действията на основните си конкуренти на пазара, които масово се отказват от седаните. Chevrolet, например, спря производството на Cruze и Impala, а Ford направи същото с Fusion. Само преди дни Mazda обяви, че спира продажбите на Mazda6 в Северна Америка и така на пазара се отваря още място за автомобили от този клас.

От Toyota все пак уточниха, че вероятно ще има промени в портфолиото от седани, които марката предлага. В компанията са убедени, че по света все още има много хора, които не се интересуват от закупуване на кросоувъри и са готови да им предложат продукт, който да ги привлече.