В случая беше използвана хибридната версия 1.6 T-GDI с 6-степенна автоматична скоростна кутия и задвижване на четирите колела. Журналистите направиха доста опити, но така и не успяха да се справят с изпитанието при скорост от над 71 км/ч.

От изданието определиха маневреността на корейския кросоувър като "недостатъчна", като уточниха, че тестваната машина е била с ниво на оборудване Style, което включва променящи твърдостта си амортисьори и гуми Michelin Primacy 4.

Тествалите колата допълват, че дори при включване на спортен режим не се усеща някаква сериозна разлика. Все пак Tucson получава и няколко похвали от журналистите, които отбелязват високи комфорт и мекото окачване, както и добрата шумоизолация.

"Hyundai Tucson и да не е достатъчно маневрен, но не бива да бъде отхвърлян с лека ръка, тъй като той идеално отговаря на това, което се очаква от семеен автомобил. А тези, които търсят по-маневрен кросоувър, по-добре да се ориентират към Mazda CX-5 или Peugeot 3008", препоръчаха испанските колеги.